Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد گفت: طرح های دانش بنیان و فناور باعث رشد و شکوفایی اقتصادی مشهد خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سید عبدالله ارجائی در آئین برگزاری اولین رویداد ملی «تا ثریا» تبدیل ایده به خلق ثروت در مشهد اظهارداشت: عامل اصلی شتاب جمعیت پذیری، وجود مضجع منور امام هشتم است که با جمعیت 3 میلیونی هر ساله ده برابر جمعیت خود زائر پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر اتفاقی در تمامی حوزه‌ها باید با فلسفه ذاتی آن شهر هماهنگ باشدو زیارت در مشهد فلسفه ذاتی مشهد است که تمام فعالیت‌ها باید در راستای این هدف باشد.

شهردار مشهدالرضا(ع) با بیان اینکه نسبت فعالیت‌های اقتصادی با فلسفه این شهر باید هم راستا باشد، تصریح کرد: ازتمامی طرح‌ها در زمینه خدمت بیشتر به زائران و مجاوران استقبال می‌کنیم.

شهردار مشهد: نرخ بهای حمل و نقل عمومی در حاشیه شهر تا پایان سال کاهش می‌یابدشهردار مشهد: نگاه مدیریت شهری نگاه عدالت محور به تمامی نقاط شهر استشهردار مشهدمقدس: 700 میلیارد تومان به مترو تزریق شد/ انعقاد قرارداد خرید 139 دستگاه اتوبوس جدید

وی در ادامه با طرح سوالاتی نظیر کالبد این شهر و معماری این شهر چیست؟ آیا باید محدودیت ترافیکی و حمل و نقل برای دسترسی ایجاد کتیم به حرم؟ ایا تعداد زائر را اگر محدود کنیم مطلوب‌تر است یا توسعه دهیم؟آیا30 میلیون زائر مطلوب‌تر است یا 50 یا 100 میلیون زائر؟اگر با 30 میلیون زائر 3 میلیون خا م خیار داریم با 100 میلیون زائر چقدر خادم می‌خواهیم؟

ارجائی خاطرنشان کرد: این‌ها دغدغه مدیریت شهری است و امیدوارم شما فعال شوید و به ما کمک کنید ما نیز استقبال می‌کنیم از تمامی طرح‌هایی که به خادمان امام رضا(ع) کمک می‌کند.

انتهای پیام/282/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار مشهد میلیون زائر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، مناسب‌ترین بستر برای بالا بردن شناخت کشورهای شرق آفریقا به‌ویژه تانزانیا از محصولات و دانش بومی ایرانی حضور در این نمایشگاه ست.

قرار داشتن تانزانیا در حاشیه اقیانوس هند و دسترسی آسان و نزدیکی آن به مهمترین مناطق اقتصادی غرب آسیا و به خصوص خلیج فارس از جمله مزیت‌های نسبی تجارت با تانزانیا برای تجار ایرانی محسوب می‌شود.

اقلام عمده صادراتی ایران به تانزانیا شامل قیر نفت و سایر موم پارافین ها، سیمان سفید پرتلند، ظروف چدنی، خمیرهای غذایی پخته نشده، مخلوطهای قیری براساس آسفالت طبیعی، مخزن، سیمان کلینکر و وازلین گرید دارویی است.

هیأت تجاری تانزانیا با حضور در خانه نوآوری و فناوری ایران از توانمندی صادراتی شرکتهای ایرانی شگفت زده شدند.

امیرحسین میرآبادی، رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، آفریقا را از اهداف اصلی برای توسعه همکاری دانست.

وزیر تجارت تانزانیا در این بازدید ضمن اعلام آمادگی خود جهت انتقال تکنولوژی میان ایران و تانزانیا افزود: ما از تجربیات شرکت‌های ایرانی استفاده خواهیم کرد و به‌دنبال رابطه تجاری بهتری میان ایران و تانزانیا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم به‌تنهایی تولیدات خود را بالا ببریم در این راستا توسعه الزامی است و به همین دلیل دنبال همکاری‌های هرچه بیشتر با ایران هستیم و پیشنهاد برگزاری رویداد نمایشگاهی تخصصی در کشور تانزانیا با حضور شرکت های توانمند دانش بنیان ایرانی را برای عرضه به تجار تانزانیا و مقامات و بازرگانان کشورهای آفریقای شرقی را در سال جاری را دادند.

کد خبر 6092130

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی