Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:22:49 GMT

چطور بارسلونا توانست چنین پیشنهادی به من بدهد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۳۳۱۵

چطور بارسلونا توانست چنین پیشنهادی به من بدهد؟

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و 25 ساله بارسلونا تبدیل به مشکل بزرگی برای مدیران این باشگاه شده و نام تیم فصل بعد این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد. دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد در هفته های اخیر به صورت جدی برای خرید فرانکی دی یونگ اقدام کرده و هر دو حتی حاضر به پرداخت دستمزد 22 میلیون یورویی او نیز شده اند، اما خود دی یونگ تمایلی به جدایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت قبول پیشنهاد کاهش دستمزد، بلوگرانا علاقه زیادی به حفظ این بازیکن برای فصل بعد دارد، اما همین درخواست باعث دلخوری دی یونگ شده و به نظر می رسد او را به ماندن در این باشگاه مصمم تر کرده است.

اطرافیان فرانکی دی یونگ حتی از مذاکره در مورد کاهش دستمزد خودداری می کنند، زیرا معتقدند این بازیکن در گذشته با به تعویق انداختن دریافت دستمزد خود، به اندازه کافی باشگاه کمک کرده است. آنها نمی توانند متوجه شوند که چگونه این باشگاه در حالی که بیش از 150 میلیون یورو برای خریدهای جدید خرج کرده، توانسته از این ستاره هلندی بخواهد دستمزدی کمتری در سال های آتی دریافت کند.

در حقیقت رویای خوان لاپورتا این است که دی یونگ پیشنهاد کاهش حقوق را بپذیرد تا او بتواند همزمان برناردو سیلوا را به خدمت بگیرد و این ستاره جوان نیز در بارسلونا بماند. اما بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و احتمالا باشگاه اسپانیایی فصل بعد فقط یکی از این دو بازیکن را در اختیار خواهد داشت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا خوان لاپورتا دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال