Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:07:01 GMT

نفرات اعزامی به جام واگنر مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۳۳۵۰

نفرات اعزامی به جام واگنر مشخص شدند

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد روز یکشنبه ۲۳ مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد تا در جام واگنر شرکت کند و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی فهرست ۱۴ نفره اعزامی به این رقابت‌ها را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد موسوی (کاپیتان)، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان شرکت کننده تیم ایران در جام واگنر هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران برعهده بهروز عطایی به عنوان سرمربی است و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربیان)، یاناس (مربی بدنساز)، علی فرهادی (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور) و محمدمهدی افشاری (ماساژور) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

تیم ملی والیبال ایران پس از جام واگنر راهی اسلوونی می‌شود تا در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شرکت کند و بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی احتمال حضور شهروز همایونفرمنش در اردوی اسلوونی و لهستان وجود دارد، اما در نهایت یک روز مانده به آغاز این رقابت‌ها، ۱۴ بازیکن ایران برای شرکت در قهرمانی مردان جهان مشخص خواهد شد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی مردان جهان در کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام واگنر ملی پوشان والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران جام واگنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد

ایسنا/مازندران مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور روز دوشنبه،۱۰ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شمال آمل شروع شد.

تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات روز دوشنبه در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی و سرپرست‌های تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رییس دانشگاه شمال آمل درخصوص تیم‌های شرکت‌کننده دراین دوره از مسابقات گفت، در این مسابقات هفت تیم از دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شرکت کردند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد، تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه ۲ به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود خواهد کرد.

رییس دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیر ساختی و سالن‌های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است، گفت: وزارت علوم نیز با توجه به این وضعیت و درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر اضافه کرد، شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب‌های اصلی والیبال درکشور شناخته می‌شود و به همین خاطر والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی یادآور شد، برگزاری این مسابقات درسطح دانشجویی باعث شناسایی استعدادهای جدید دراین رشته ورزشی ومعرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ‌های والیبال درسطح لیگ‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند