Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضوان حکیم زاده روز پنجشنبه در حاشیه گردهمایی کیفیت بخشی طرح و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی استان گیلان با نگاه عاشورایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قطعا در آغاز سال تحصیلی با توجه به شرایط موجود، هر تصمیمی که ستاد ملی کرونا بگیرد، تابع آنان تصمیمات هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به طرح تثبیت یادگیری گفت: حدود یک میلیون دانش آموز دوره اول و دوم ابتدایی کشور در پایگاه های تابستانی،  دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیم زاده دانش آموزان اول ابتدایی که در درس های فارسی و ریاضی و دوم که در درس های فارسی، ریاضی و علوم نتابج قابل قبول و نیاز به تلاش را کسب کرده اند در بیش از ١٧ هزار پایگاه تابستانی در سراسر کشور دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را می گذرانند.

وی با بیان اینکه این دوره ها در سراسر کشور با جدیت دنبال می شود، افزود: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش دانش آموزانی که دوره طرح جبران و تثبیت یادگیری را با موفقیت به پایان برسانند، نتایج آنان در این طرح، جایگزین نتیجه کارنامه خرداد آنان می شود.

تنوع بخشی فضاهای آموزشی 

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید پیش رو در نظر داریم تا با استفاده از فضای فراهم شده و مهارت های معلمان در استفاده از فضای مجازی، محیط های یادگیری را تنوع ببخشیم و به سمت یادگیری ترکیبی و استفاده از ٢ فضایی به سمت آموزش و یادگیری برویم.

وی اطهار داشت: در این ارتباط برنامه هایی مانند طرح خوانا "ارتقاء مهارت خواندن" ، نوشتن و صحبت کردن در کنار آداب زندگی و مهارت های برنامه ریزی از جمله برنامه های مهم سال تحصیلی جدید است. 

برچسب‌ها رشت مدارس گیلان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدارس گیلان رشت مدارس گیلان دانش آموزان تثبیت یادگیری سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد