Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مراسم گرامیداشت یاد و خاطر همکاران شاغل، بازنشسته و نمایندگان بیمه ایران که در طول سال گذشته به دیدار حق تعالی شتافتند، هم زمان با سالروز شهادت سید الساجدین حضرت امام زین العابدین(ع) باحضور پرشکوه خانواده همکاران فقید، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران کل و جمع کثیری از همکاران در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این مراسم معنوی که متقارن با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا برگزار شد، پس از تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاسمی، قاری بین المللی، حاج آقا عابدی، امام جماعت ساختمان مرکزی به سخنرانی پرداخت و در ادامه با مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت آقای اخلاص مند و پخش کلیپ گرامیداشت همکاران فقید این مراسم ادامه پیدا کرد.

در پایان حسن شریفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره ضمن دلجویی از خانواده های داغدار، عروج  آن عزیزان  را تسلیت گفت. خانواده همکاران داغدار نیز ضمن ابراز امتنان خود از برگزاری یادبود مسایل و مشکلات خود را با مدیر عامل بیمه ایران مطرح و دستورات لازم برای رسیدگی توسط شریفی صادر گردید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند

 مجتبی زاده‌میر بیان کرد: امنیت اقتصادی هر کشوری به دست کارگران آن است، در فرهنگ اسلام به کار و کارگر بسیار پرداخته شده است و پیامبر اکرم (ص) دست کارگران را بوسه می‌زدند و به کارگران افتخار می‌کرد و این به‌نوعی تأکید به اهمیت ارزش کار و کارگر در فرهنگ اسلام است.

 وی افزود: کارگران از ابتدای انقلاب اسلامی باعث تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند و ثابت کردند که مهم‌ترین و وفادارترین رکن نظام انقلاب اسلامی ایران هستند و زمانی که کشور درگیر جنگ بود، کارگران بود پشت نظام ایستادند.
 
 زاده‌میر تصریح کرد: رهبر انقلاب همچنین جامعه کارگری ایران را طبقه بااخلاص، مؤمن، صادق و زحمت‌کش و از بزرگ‌ترین ثروت‌های کشور می‌دانند و از بالاتر بودن توانایی‌ها و برجستگی‌های کارگر ایرانی از متوسط دنیا سخن می‌گویند.

 رئیس اداره کار و تعاون شهرستان زابل تأکید کرد: روز جهانی کارگر را فرصتی دانست برای ارج‌نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

 وی با اشاره به برنامه‌های هفته کار و کارگر در شهرستان زابل ادامه داد: ستاد تشکیل گرامیداشت هفته کار و کارگر، غبارروبی گلزار شهدای زابل، نصب بنر و پرچم به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در سطح کارگاه‌های شهرستان، اهدای خون توسط کارگران، دیدار با خانواده کارگران آسیب‌دیده در سال گذشته، سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه و برگزاری میز خدمت، برگزاری مسابقات شطرنج جام کار و تولید، مصاحبه رادیویی رئیس اداره و برگزاری مسابقات فرهنگی، افتتاح خانه بهداشت کارگران معدن مس جانجا، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و تجلیل از کارگران نمونه در سالن جلسات فرمانداری از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های روزکار و کارگر بود.

 وی افزود: یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است چرا که کارگران عامل توسعه و شکوفایی کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم