Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات نهادی است که از رویش‌های انقلاب اسلامی بوده و براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی و تعالیم دینی رسالت گسترده خود را به سرانجام می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تغییر رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به گذشته، افزود: امروزه حرکت فرهنگی سازمان تبلیغات متناسب با زیست بوم مناطق و شهرستان‌ها است و تبلیغات‌مان مؤثر در راستای توسعه مخاطبان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروزه در تبلیغ فقط در مقام خطابه نمی‌پردازیم و در جنگ نرم دشمنان که با هر ترفند و نقشه وارد میدان می‌شوند باید چهره به چهره با مخاطبان ارتباط بگیریم.

شریف‌تبار با اعلام نقش مهم جامعه‌پردازی در مسیر تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: فعال‌سازی اقشار مختلف مردم جز در شبکه امامت و رهبری، امامت و مسجد اتفاق نمی‌افتد و نقش امامان محله در این راستا بسیار کارساز است.

وی با اشاره به مدیریت توقعات و انتظارات از سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: آمل از شهرهای شاخص در مازندران است که رتبه نخست فعالیت قرآنی و خانه قرآن شهری و روستایی را از آن خود کرده هرچند فعالیت قرآنی در این شهرستان ویژه است و می‌تواند الگوی دیگر شهرها باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه درچینش و انتخاب مدیران باید هر مدیر یک ارزش افزوده در شهرها و مناطق داشته باشد، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم، سیاستگذاری، قانون‌گذاری، تسهیل‌گری و تنظیم‌گیری ایفای نقش می‌کند و با وجود مجامع وابسته، هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان، مبلغان و شعرای آیینی سرمایه اجتماعی بزرگی محسوب می‌شود.

شریف‌تبار گفت: باید همگان در مسیر توسعه مخاطبان از ظرفیت‌های موجود بهره بگیریم و اثرگذار ظاهر شویم.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های ۱۰ ساله حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی ریاست سابق تبلیغات اسلامی آمل قدردانی شد و حجت‌الاسلام سید مجید حسینی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی به عنوان رئیس اداره امور قرآنی و دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران کار خود را از سر گرفته است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: دارالقرآن کریم مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر بعد از ظهر شنبه یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت الاسلام حکیمی امام جمعه، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش یکی از کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان صنف کارگری اظهار کرد: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6090094

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت