Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@21:58:59 GMT

عوارض دومرحله‌ای آزادراه قم-گرمسار رسیدگی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۳۷۸۶

عوارض دومرحله‌ای آزادراه قم-گرمسار رسیدگی شود

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم معتمدی چهارشنبه نوزدهم مردادماه در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل راه‌های استان که با موضوع بررسی وضعیت ایمنی آزادراه قم-گرمسار در سالن جلسات بقیه الله(عج) دفتر امور فنی استانداری قم برگزار شد، وضعیت و برنامه برای تمام راه‌های درون و بیرون استان قم مشخص است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان هماهنگی و پیگیری‌های لازم در راستای ایجاد تعامل میان دستگاه‌های مختلف را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرف مدت زمان دو هفته آینده باید با برگزاری جلسه‌ای موضوع برق این آزادراه برطرف شود، عنوان کرد: تا زمانی که برق به این منطقه نرسد موضع آنتن‌دهی مخابرات و دوربین‌ها نیز برطرف نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه موقتا مشکل برق این منطقه با دیزل رفع شود، مطرح کرد: در ماه‌های آینده باید جلسه مجددی برگزار شود و قرارگاه خاتم اقدامات انجام شده خود در راستای مصوبات این جلسه را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه احداث مجتمع‌های رفاهی در مسیر رفت و برگشت بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: این مجتمع‌ها به محل استراحت رانندگان نیز تبدیل خواهند شد و درنتیجه شاهد کاهش آمار تصادفات بر اثر خواب آلودگی خواهیم بود.

معتمدی با اشاره به اینکه منابع قرارگاه نیز محدود است، تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد باید با همکاری یکدیگر مشکلات آزادراه قم-گرمسار را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسه‌ای مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض نیز برطرف شود، یادآور شد: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه هرچه ارتباطات و برگزاری جلسات افزایش یابد می‌توان با تعامل بیش‌تر مشکلات را برطرف کرد، ابراز کرد: ظرفیت‌های مناسبی در استان وجود دارد که اگر تعامل لازم در راستای استفاده از آن‌ها شکل بگیرد، رضایت مردم را درپی خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قم تین ایمنی حمل و نقل برق مخابرات رفت و برگشت خواب آلودگی آزادراه قم گرمسار مجتمع های رفاهی جاده ای ابراهیم معتمدی آزادراه قم گرمسار استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!

حسن یزدانی امیدوار است دوباره در رقابت های کشتی مدال طلا به دست بیاورد.

طرفداری | حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روزها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روزها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روزهای پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روزهای خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد