Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:41:37 GMT

کشتی خوزستان باید به طلای المپیک برسد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۳۸۲۶

کشتی خوزستان باید به طلای المپیک برسد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت کشتی استان خوزستان با اشاره به اینکه برای المپیک ۲۰۲۴ اولویت خوزستان باید طلای المپیک باشد، عنوان کرد: به نظرم نگاه خوزستان باید به کسب دو، سه مدال باشد تا حداقل به یک طلا برسد.

وی با بیان اینکه ورزش بدون مدال طلای المپیک ارزش ندارد، گفت: باید در کشتی خوزستان به مربیانی که در تیم ملی بزرگسالان کشتی گیر دارند، بها داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر تصریح کرد: خوزستان باید به طلای المپیک برسد و نبود این مدال نقطه ضعف خوزستان در کشتی فرنگی است.

رئیس فدراسیون کشتی کشور با اشاره توانمندی‌های دبیر سابق هیئت کشتی خوزستان، اظهار کرد: از رئیس جدید هیئت کشتی خوزستان می‌خواهم از همه ظرفیت استان استفاده کند تا خوزستان قهرمان المپیک شود.

دبیر با بیان اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به هیئت کشتی خوزستان کمک خواهد شد، افزود: از سال آینده دستمان برای کمک به هیئت‌ها بازتر است.

رئیس فدراسیون کشتی کشور گفت: من بیشترین کمک نقدی را به هیئت‌های اجرایی کمیته المپیک داشته‌ام.

به گزارش مهر، مجمع انتخابات هیئت کشتی خوزستان با حضور رئیس فدراسیون کشتی کشور برگزار شد که «رمضان جمال پور» با ۲۵ از کل آرا برای چهار سال ریاست این هیئت را برعهده گرفت.

کد خبر 5560888

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی ورزش خوزستان محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی روز خبرنگار کرمانشاه اربعین حسینی تاسوعا و عاشورا گرگان هیئت کشتی خوزستان طلای المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟