Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نوری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های شرقی استان کرمان (بم، ریگان، نرماشیر و فهرج) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و درگذشتگان زلزله بم گفت: جای بسی خوشحالی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین به آبادی قبل برگشته و عمران و آبادانی بعد از زلزله در بم محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به کسب مدال‌های رنگارنگ المپیاد‌های علمی و جشنواره خوارزمی به همت دانش آموزان کرمانی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نتایج آن در حوزه‌های مختلف مشهود است.

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار ویژه برای حذف مدارس کانکسی در کشور خبر داد و افزود: اختصاص اعتبار برای تکمیل مدارس خیری و تکمیل استخر‌های شنای دانش آموزی از مهم‌ترین مصوبات اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است.

او تصریح کرد: با مدیریت جهادی دولت انقلابی، اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفته است و دولت با اقتدار پای میز مذاکره نشسته و خواستار درخواست خود با صلابت و اقتدار خاصی است.

نوری افزود: با اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران به الگو‌های ارزنده‌ای رسیدیم و به جهان صادر کرده ایم؛ اما نارسایی‌هایی هم وجود دارد که باید با تلاش و پشتکار شبانه روزی برای رفع این نارسایی‌ها تلاش کنیم.

او بیان کرد: دولت، دولت مردمی و در کنار مردم و برای مردم است و خدمت به مردم به ویژه مردم مناطق دور دست افتخار دولت انقلابی است.

وزیر آموزش و پرورش به نقش موثر تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: اگر نظام تعلیم و تربیت کار خودش را به خوبی انجام دهد، مسائل و مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف به ویژه آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

او تصریح کرد: راهبرد اصلی ما ریل گذاری آموزش و پرورش به سمت کار صحیح و با کیفیت است و معلمان در دورترین نقاط کشور با کم‌ترین امکانات جلوه‌های ویژه‌ای از ایثار و فداکاری را به نمایش می‌گذارند.

نوری با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است، گفت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه‌ای کوچک تبدیل شده بود که باید به دانشگاه جامع تبدیل شود.

او افزود: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است و معلمان باید از قانون رتبه بندی برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت و ارتقا شغلی خود استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

او از اختصاص بودجه ویژه برای ساخت ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای خبر داد و افزود: فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، مصداق عینی عدالت تربیتی است که اقدام بی نظیری در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.

نوری بیان کرد: معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند و برای ایجاد نشاط و شادابی در بین فرهنگیان، مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان سراسر کشور با حضور بیش از ۳ هزار فرهنگی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیرآموزش وپرورش رتبه بندی معلمان تعلیم و تربیت آموزش و پرورش رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲