Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ظهر امروز تجمع مردمی دارالجهاد همدان در محکومیت فتنه و توهین به شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی در میدان امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

در این مراسم شمار زیادی از مردم انقلابی شهر همدان یکصدا و با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از اقدامات  دشمنان و فتنه‌گران اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز مردم شعارهای محکم و کوبنده «فدایی ولایت؛ حسین همدانی»، «فرمانده همدانی، حسین همدانی»، «رزمنده بسیجی؛ حسین همدانی»، «مدافع ولایت، حسین همدانی»، «عاشق کربلایی، حسین همدانی»، «مجاهد و ولایی، حسین همدان» را در انزجار از اقدام فتنه‌گران و در راس آن میرحسین موسوی سر می‌دادند.

ادامه این مراسم با سخنرانی یکی از همرزمان شهید حاج حسین همدانی همراه بود و سردار علی اکبر امیرپور که همدانی‌ها او را به نام «عمو اکبر» می‌شناسند از حبیب حرم برای مردم گفت.

وی شهید همدانی را نامی آشنا در مواجهه با تمام عرصه‌های خطر خواند و گفت: حسین همدانی مرد عرصه مجاهدت آن هم در نه در ایران که در سراسر عالم است و نام زیبا و قشنگش مثل خورشید می‌درخشد.


این همرزم شهید همدانی با بیان اینکه حسین همدانی یک شخص نیست بلکه تبلور انقلاب، پایبندی به ولایت و سرباز بدون مرز است عنوان کرد: حضور او در جبهه‌های انقلاب بدون دو دوتا چهارتا بود،کسی که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود هزینه می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهیدهمدانی را خداوند طوری برجسته کرد که هیچ شخص و شخصیتی نمی‌تواند آن را وصف کند گفت: شهید حسین همدانی با توسل به خداوند و ائمه اطهار (ع) وارد جنگ در سوریه شد و پیروزی را از آن اسلام کرد، او جوانمردی بود که به همراه مدافعان حرم از سنگر انقلاب و ولایت دفاع می‌کرد.

امیرپور خطاب به جمع بیان کرد: درود به شرف شما که امروز وارد میدان هستید و دشمنان هر آنچه بخواهد جامعه را آزمایش کند، مغلوب نمی‌شوید و از اسلام، نظام و انقلاب دفاع می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه شهید همدانی در همه عرصه‌های جنگ حضور قدرتمندی داشت گفت: ایشان در سال ۵۹ وقتی قصه پادگان نوژه پیش آمد، اولین کسی بود که وارد عمل شد.

همرزم شهید همدانی اضافه کرد: اولین کسی که دفاع از انقلاب و رهبر را در سرپل ذهاب داشت، حسین همدانی بود که با کمک ۱۰ یا ۱۵ نفر از افراد ولایی، سرپل ذهاب را حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه حسین همدانی اولین کسی بود که لشکر ۲۷ محمد رسول الله را بنیان‌گذاری کرد و از اولین فرماندهان است گفت: او از سال ۶۰ به بعد وارد یگان و تیپ شد و از مبدعانی بود که در هر شهری یگان تشکیل داد.

وی با بیان اینکه حسین همدانی یگان رسول الله تهران را تشکیل داد و او کسی بود که هر جا وارد می‌شد، ورق جنگ را برمی‌گرداند و شخصیت بارزی داشت افزود: یگان انصارالحسین(ع)، یگان خیبرشکن، یگانی که امثال شهید شکری پور را پرورش داد و هر کدام از این رزمندگان ید طولایی در دفاع مقدس داشتند، توسط شهید همدانی تشکیل شد.

امیرپور در ادامه شعارهای مردم علیه فتنه‌گران بیان کرد: آوازه و تعریف شهید همدانی را از یگان اطلاعات و عملیات شنیده بودم، کمتر فرماندهانی داشتیم که دوشادوش نیروهای اطلاعاتی راه بیافتد و بخواهد تمام مناطق را برای جنگ شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی در عملیات والفجر «۲» در خط مقدم بود و مجروح شد افزود: در عملیات والفجر «۵» اولین کسی بود که صبح زود بعد از فتح به جمع نیروها برگشت.

همرزم شهید همدانی با بیان اینکه حاج حسین بعد از پنج ماه که وارد گیلان می‌شود، لشکر قدس گیلان را تشکیل می‌دهد، یگانی که دشمن را به لرزه درمی‌آورد تصریح کرد: شهید همدانی از مردانی نبود که پا پس بکشد و بگوید من نیستم، او در عمق خاک عراق، عملیات کربلای ۹ را انجام داد و شخصیت بزرگ بعد از جنگ نیز همین بزرگ مرد بود.

وی به اقدامات اقتصادی شهید همدانی از جمله تشکیل بانک اشاره کرد و افزود: همه خدمات شهید همدانی مشهود است اما بی‌شرمانه روبرویش می‌ایستند و چنین سخنان سخیفی را می‌گویند.

امیرپور با بیان اینکه شهید همدانی در جبهه فرهنگی تشکیلاتی به جای گذاشت تا راه شهدا خاموش نشود گفت: نقطه آغاز فتنه در سال ۷۶ در تهران بود و در این سالها خواستند کاری کنند اما با بصیرت مردم و نیروهای ولایی نتوانستند راه به جایی ببرند.

کد خبر 697192 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و سوریه استان همدان میرحسین‌ موسوی مدافع حرم داعش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و سوریه استان همدان میرحسین موسوی مدافع حرم داعش حسین همدانی شهید همدانی حسین همدان اولین کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی تجمع می‌کنند
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان