Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در روزهای ۱۴ تا ۱۷ شهریوماه در جزیره کیش با همکاری پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، محدثه وحیدی امروز در نشست خبری نخستین نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش، اعلام کرد: این نمایشگاه با حضور کشورهای ایران، روسیه، ترکمنستان، آذربایجان، تاجیکستان، ازبکستان، ایران، پاکستان، ترکیه، افغانستان، قرقیزستان ، عمان و قزاقستان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری ایران به جهانیان، بیان داشت: در نمایشگاه مذکور بخش‌های مختلف فرهنگ ایران زمین از جمله هنرهای تجسمی، کتاب، جاذبه‌های غذایی، صنایع دستی، موسیقی، هنرهای سنتی، پوشاک و گردشگری در معرض دید گردشگران داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی تاکنون 60 مجموعه فعال از استان‌های مختلف کشور در حوزه صنایع دستی، 11 انتشاراتی، 11 آژانس گردشگری داخلی و خارجی، هشت هتل، 40 شرکت استارتاپی، دو دانشگاه و شش موزه خصوصی و یک موزه دانشگاهی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مذاکره برای برقراری پرواز مسقط و دبی به کیشپیگیری رفع مشکل سوخت کلوب‌های تفریحی کیش در سطح وزارت‌خانهراه اندازی پروازهای شاتل کیش- دوحه برای بازی های جام جهانی

*کیش هر ماه میزبان دو نمایشگاه ملی و بین‌المللی می‌شود

مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های فراوان این جزیره در بخش مختلف به ویژه حوزه گردشگری، گفت: برای معرفی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و توسعه گردشگری در این منطقه، هر ماه دو نمایشگاه ملی و بین‌المللی تا پایان امسال در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

سعید یکه‌دهقان برگزاری جام جهانی 2022 به میزبانی قطر را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: این نمایشگاه‌ها می‌تواند در کنار اجرای برنامه‌های مناسبتی و رویدادهای مرتبط با جام جهانی فوتبال 2022 گام‌های مثبتی در رونق گردشگری ایجاد کند.

انتهای پیام/7558/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ ایران زمین بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود، خبرهای داغ و دست اول درباره این رویداد بزرگ فرهنگی هم یکی پس از دیگری از راه می‌رسد. همشهری آنلاین مهم‌ ترین خبرهای این نمایشگاه را هر روز به اطلاع مخاطبان اهل کتاب می رساند.

افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب۷۰۰هزار تومان است که از این مقدار۴۲۰هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۸۰۰هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ناشران آغاز شده و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند. ناشرانی که غرفه سازی ندارند هم می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

نمایشگاه کتاب به رونق گردشگری کمک می‌کند

مسلم شجاعی، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: برخی از کشورهای همسایه و منطقه نظیر عراق، عمان، کویت، بحرین، هند، روسیه، چین و... که برای ما بازار هدف گردشگری هستند، در نمایشگاه کتاب حضور دارند. حضور کشورها به عنوان مهمان ویژه یا جذابیت آثار ناشران ایرانی، باعث می‌شود تا نمایشگاه کتاب تهران به رونق گردشگری خارجی کمک کند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود. کد خبر 849415 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کتاب - نمایشگاه داخلی خبر مهم کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان یارانه نمایشگاه

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد