Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز سوم مسابقات تکواندو در بازی‌های کشور‌های اسلامی امروز پیگیری شد و مهران برخورداری، تکواندو کار وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

برخورداری پس از استراحت در دور اول، «دالو» از کشور گینه را ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه برابر «رخیم عدیلخانوف» از قزاقستان در مرحله یک چهارم وقت اول را ۹بر۳ واگذار کرد، اما در وقت دوم ۴ بر ۲ برنده شد تا کار به وقت سوم بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در راند سوم ۴ بر صفر نتیجه را آن خود کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

برخورداری در مرحله یک چهارم نیمه نهایی «شوخرات سالائف» از کشور ازبکستان را پیش رو داشت و در دیداری تماشایی و بسیار نزدیک ۲ بر یک نتیجه را واگذار و به مدال برنز مشترک بسنده کرد.

ناهید کیانی و حسین لطفی ۲ مدال طلا، غزل سلطانی و زینب اسماعیلی ۲ نشان نقره، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، محمدصادق دهقانی و نسترن، ولی زاده هم ۴ مدال برنز برای تیم ملی تکواندو در بازی‌های کشور‌های اسلامی کسب کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو مهران برخورداری بازی های کشورهای اسلامی مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد

رئیس انرژی سازمان اتمی گفت: در المپیاد مخترعین جهان از مدارس انرژی اتمی، ۵ دانش آموز ما مدال گرفتند و در بخش دانش آموزی، ایران مقام اول را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد مخترین جهان این هفته در سوئیس برگزارشد و مدارس انرژی اتمی هم درآن ثبت نام کردند و ۵ دانش آموز ما مفتخر به دریافت مدال شدند. یک مدال طلا، یک مداال نقره و سه برنز و در این بخش، دانش آموزان ما مقام اول را کسب کردند که این افتخار را به مردم عزیز و خانواده های آنها تبریک می‌گویم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 749673

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید