Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۱ چاه به مدار آب شرب شهرکرد وارد شده و شرایط رو به پایداری است، گفت: اکنون ۵۲ تانکر آبرسانی در سطح شهر در حال آبرسانی سیار هستند. - اخبار استانها -

احمدرضا محمدی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرددر تشریح آخرین وضعیت معضل قطعی آب شهرکرد، اظهار داشت: همکاران ما در شرکت آبفا تاکنون توانسته‌اند تعداد 11 حلقه چاه را به مدار بهره‌برداری وارد کنند و تقریبا اکثر نقاط شهرکرد آب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: نقاطی که آب ندارند احتمالا به دلیل هواگرفتگی شبکه است که همکاران ما در حال رفع هواگیری هستند یا اینکه طبقات بالای ساختمان ها آب ندارند که شرکت آبفا تامین کننده فشار آن‌ها نیست، زمانی که آب باشد همه استفاده می‌کنند، اما در زمان اضطرار تامین فشار به عهده صاحب ملک است و ما طبق قانون تامین کننده فشار 2 طبقه هستیم.

وی گفت: در 18 نقطه شهر آبرسانی سیار با 52 تانکر که از سراسر کشور به استان آمده‌اند در حال انجام است و توزیع آب بسته‌بندی هم انجام می‌شود، همچنین یازده اکیپ از استان‌های مختلف به استان آمده ودر حال کار هستند.

محمدی بیان کرد: تعدادی چاه ازجمله چاه‌های دستگاه‌های مختلف مانند شهرداری و فرودگاه وارد مدار شده و فعلا شرایط رو به پایداری است و اگر مردم صرفه‌جویی کنند شرایط زودتر پایدار می‌شود.

مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: کدورت چشمه کوهرنگ در حال پایین آمدن است و همکاران مرکز پایش آبفا مستقر هستند و کدورت سنجی می‌کنند، تصفیه‌خانه گردنه خلک نیز آماده است، به محض اینکه کدورت به حدی پایین آید که تصفیه‌خانه بتواند کدورت را رفع کند آب وارد تصفیه خانه می‌شود و سپس در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تداوم قطعی آب شرب در شهرکرد / چاه‌های کشاورزی وارد مدار وارد شدند/ آبرسانی به مردم با تانکر300 روستای کرمانشاه تا پایان امسال از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شونداستاندار چهارمحال و بختیاری: مشکل آب شرب شهرکرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود

وی خاطرنشان کرد: طرح بن-بروجن به عنوان جایگزین آب چشمه کوهرنگ است که اگر به بهره‌برداری برسد این دغدغه ما و مردم از بین می‌رود اما در شرایط فعلی اگر مردم 20 تا 30 درصد صرفه‌جویی کنند، مشکل زودتر حل می‌شود.

انتهای پیام/ 7540

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رمضان نژاد افزود: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود و پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مرگ مغزی وی تأیید شد.
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با موافقت خانواده وی کلیه‌ها و کبد این بیمار برای اهداء به بیماران نیازمند جداسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان