Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان که در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجد النبی (ص) برگزار شد، افزود: امام سجاد خود را فرزند امیر المومنین(ع) حمایت کننده از حرم مسلمانان توصیف کرده و فرموده همه ما ائمه اطهار، نگهبانان حریم ایمان و ارزش های اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رزمندگان جبهه های دفاع از حرم، سرداران امید مقاومت مردم هستند و جاده صاف کن ظهور منجی عالم بشریت محسوب می شوند.
عابدینی افزود: مردم ایران علیه رژیم طاغوت قیام کردند امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی به ایران آمد و باید پرسید اگر کل مردم جهان قیام کنند چه کسی ظهور می کند؟

۶۴۰ نفر از رزمندگان قزوین مشتاقانه در جبهه‌های دفاع از حرم حضور یافتند
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در این مراسم، گفت: قزوینی ها بیش از هفت دوره از سال ۹۳ در جبهه مقاومت حضور داشته و منشا خیر و برکت بوده اند به ویژه سرداران استان شامل عراقی، آذربایجانی و افروزی که تجربه دوران دفاع مقدس خود را در جبهه مقاومت به کار گرفتند.
سردار رستمعلی رفیعی آتانی گفت: بیش از ۶۴۰ نفر از رزمندگان استان مشتاقانه در جبهه های مقاومت حضور یافتند و اگر میسر می شد بیش از ۱۰ هزار نفر حضور پیدا می کردند.
وی گفت: قزوینی ها در دوره های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و الان برای دفاع از حیثیت جهان اسلام آماده هستند و می توان برای دفاع از حرم و شکستن هیمنه دشمنان بر روی قزوینی ها حساب باز کرد.
آتانی افزود: استان قزوین در رزمایش های مومنانه و جهادی خوش درخشیده و تمام ظرفیت ها را برای خدمت به نیازمندان و مددجویان به کار گرفته است.
در این مراسم، خانواده‌های هفت شهید مدافع حرم استان حضور داشتند و فضای مراسم نیز با حضور پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام معطر و خوشبو شد.

برچسب‌ها عبدالکریم عابدینی شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالکریم عابدینی شهدای مدافع حرم شهدا عبدالکریم عابدینی شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.
مجموعه های ذیل این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، به مناسبت شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام جعفر صادق (ع)، کتاب «نامه امام صادق (ع) به شیعیان» معرفی می‌شود.
کتاب «نامه امام صادق علیه السلام به شیعیان» را محمدباقر انصاری گردآوری و انتشارات دلیل ما آن را منتشر کرده است.
فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • فال انبیا فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود