Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@21:37:59 GMT

پر و بال تولید مرغ چیده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۴۸۳۲

پر و بال تولید مرغ چیده شد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد یوسفی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده۳۰ تا ۴۰ هزار تومان و مرغ گرم ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا مرغداران ناچار به کاهش جوجه ریزی هستند که با این وجود آینده خوبی پیش روی صنعت نیست.

یوسفی می گوید: بنابر آمار تولید ماهانه مرغ با کاهش ۲۰ تا ۲۵ هزارتنی به ۱۵۰ هزار تن رسیده است که به رغم افت تولید، شاهد مازاد عرضه گوشت مرغ هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از توزیع روزانه ۵ هزار و ۳۰۰ تا ۵ هزار و ۶۰۰ تن مرغ در سطح کشور خبر داد.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۵۰ تا ۶۵ هزار تومان، ران مرغ ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان، سینه ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان و فیله ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

طبق گفته مسئولان انجمن و تشکل های تولیدی متوسط قیمت کنونی هر قطعه جوجه یکروزه ۲ تا ۳ هزار تومان است که بدلیل بالا بودن قیمت‌تمام شده، این نرخ هزینه های جوجه کشی را پوشش نمی دهد و در نهایت بسیاری از مرغداران در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرورش مرغ قیمت گوشت گوشت مرغ هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شروع فصل ممنوعه درمورخه ۷ اردیبهشت ماه گشت وکنترل آبی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درپشت سد گتوند انجام شد که در این گشت وکنترل موفق به دستگیری ۱صیاد غیر مجاز ماهی همراه با ادوات صید شدند.

او می‌گوید: از اول امسال تاکنون ۵ گروه صیادی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 یوسفی ادامه داد: از تمام هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به شروع فصل ممنوعه ماهیگیری و فصل تخم ریزی و زاد آوری ماهیان از صید خودداری نموده و در این خصوص به محیط بانان در این امر خطیر کمک و یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی