Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه برگزار شد که سید مهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

بر این اساس در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۷ کشتی گیر و در دو گروه ۴ و ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، سید مهدی هاشمی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر راحید حمیدلی از آذربایجان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ارسلان بک توردوبکوف از قرقیزستان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی در دور سوم با نتیجه ۵ بر ۴ رحمان بک حسن بای از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هاشمی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر ضیامحمد صفراف از ترکمنستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار پایانی مقابل مصاف سلیم ارجان از ترکیه ۸ بر صفر به برتری رسید و طلایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان در دیدار رده بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

در این بازی تیم ملی ازبکستان موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم تاجیکستان توانست بازی را به تساوی ۲ به ۲ بکشاند. سپس ازبکستان با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر بازی را ۴ بر ۲ کرد.

اما بازیکنان تاجیکستان به بازی برگشتند و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشتند و با ۳ گل پیاپی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود پیش افتادند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان این بازی باقی مانده بود ازبکستانی‌ها دست به پاورپلی زده بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند و وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی هم تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و عنوان سومی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها هم تیم ملی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تایلند خواهد رفت.

کد خبر 6090893

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد