Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس گفت: آماده تأمین دارو و نیروی انسانی از سوی حوزه سلامت استان سمنان برای برگزاری مراسم اربعین هستیم.

وی از اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد و ابراز کرد: خادمین و پیر غلامان مواکب استان سمنان برای واکسیناسیون به خصوص دز چهارم به مراکز واکسیناسیون در شهرستان‌های تابعه دانشگاه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا ویروس و تزریق واکسن کووید ۱۹ به خصوص در ارتباط با مراسم مذهبی و اربعین بیان کرد: توزیع ماسک و رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌ها در کنار واکسیناسیون تاکید ما به مسئولان موکب ها است و البته امیدواریم که با همراهی مردم تا اربعین، شاهد تغییر و بهبود وضعیت کرونا باشیم.

قدس از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی دبیران و جانشینان کانون‌های سلامت در مرکز بهداشت سمنان نیز خبر داد و تاکید کرد: آموزش‌های لازم در خصوص اهمیت اجرای موازین بهداشتی کرونا و شیوه نامه اجرایی تشکیل کانون، بیماری‌های قابل انتقال از راه آب و مواد غذایی و پیاده روی اربعین حسینی (ع) ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • تاکید قالیباف به تامین ارز دارو
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد