Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه گل‌گهر در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال ایران، اعتراض خود را به برگزاری بازی با تراکتور بدون حضور تماشاگران و هواداران سیرجانی اعلام کرد. 

در بخشی از این نامه خطاب به سرپرست سازمان لیگ آمده است: نظر به الزام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات هفته اول لیگ‌ برتر بدون حضور تماشاگران و با توجه به اینکه تصمیم فوق به منافع تیم‌های میزبان، لطماتی را وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم‌های میزبان هفته اول، مراتب اعتراض خود را اعلام داشته و به جد خواهان این است که ترتیبی اتخاذ شود تا برای رعایت عدالت و جبران خسارت وارده، بازی‌های هفته اول دور برگشت نیز، بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

 لازم به ذکر است باشگاه گل‌گهر در فصل گذشته، بدون هیچ مشکلی فرایند بلیت‌فروشی الکترونیکی را انجام داده و در حال حاضر نیز با آمادگیِ کامل، مهیای حضور هواداران و تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی این تیم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گل گهر تراکتور سازمان لیگ لیگ برتر هفته اول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!