Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی شامگاه پنجشنبه در پایان سفر به شهرستان چادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پشتیبانی و حمایت لازم در راستای ارائه تسهیلات قابل استفاده در بخش کشاورزی این شهرستان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: احیای بعضی از ظرفیت های گردشگری شهرستان چادگان از جمله اماکن تاریخی و پل اورگان، روستای مشهد کاوه و دهکده چادگان و امامزاده رزوه و دیگر مناطق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که این ظرفیت ها در تصمیم گیری های بعدی به کمک توسعه و آبادانی این شهرستان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فاضلاب چادگان از دغدغه های اصلی مردم این شهرستان است که در جلسه شورای اداری امروز استان و شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضوی اضافه کرد: این طرح از سال های گذشته تا کنون باقیمانده بوده و مورد کم کاری قرار گرفته است که در جلسه امروز تصمیمات جامعتر مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی، آب آشامیدنی پایدار این شهرستان هم یکی از دغدغه های مردم است که در این زمینه هم بحث و بررسی لازم انجام شد.

استاندار اصفهان گفت: هم اکنون بعضی از مناطق چادگان با تانکر آب رسانی می شود که با تصمیم گیری های امروز در شورای اداری استان در اندک زمانی این طرح به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سیل ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های این شهرستان در بخش کشاورزی و دامداری وارد کرده است که با پیگیری هایی در قالب مدیریت بحران استان برخی از این گرفتاری های مردم به زودی برطرف خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به ظرفیت های متعدد شهرستان چادگان در بخش داروهای گیاهی افزود: استفاده از این ظرفیت ها به اقتصاد این شهرستان کمک خواهد کرد اما تا کنون مورد توجه و اقبال قرار نگرفته است.

وی بیان کرد: طرح های مرتبط با اقتصاد این شهرستان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری باید توسط فرمانداری مورد شناسایی قرار گیرد و با کمک مشاوران مطالعه در مورد آنها انجام شده و به سمت صدور مجوز های بی نام برای سرمایه گذاری هدایت شوند.

استاندار اصفهان گفت: در آینده رویکرد جدیدی در بخش سرمایه گذاری در استان خواهیم داشت که استفاده از این ظرفیت وابسته به بضاعت هر شهرستان که چه مقدار طرح را روی میز استان بگذارند و سبدی برای جذب سرمایه گذار در شهرستان قرار دهند.

استاندار اصفهان در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی خود، مهمان عشایر چادگان شد و مشکلات آنها را از نزدیک شنید.

استاندار اصفهان را در این سفر معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی همراهی می کنند و پیش بینی شده که در این سفر شهرستانی بیش از۶۰ طرح در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان مصوب شود.

در این سفر که از صبح  امروز پنجشنبه بیستم مرداد ماه آغاز شد برنامه هایی از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا و تجدید میثاق با شهیدان این شهرستان، برگزاری شورای مشترک اداری استان و شهرستان، ملاقات مردمی و گفتگو با نخبگان شهرستان پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان نیز در جلسات بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا چادگان حضور خواهد یافت.

همچنین بازدید از مناطق محروم و روستایی، مناطق سیل زده شهرستان، مناطق عشایری شهرستان، برگزاری جلسه با صنعتگران، اصناف و فعالان اقتصادی در دستور کار معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری اصفهان در این سفر شهرستانی است.

شهرستان چادگان در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد

برچسب‌ها سید رضا مرتضوی اصفهان استانداری اصفهان چادگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید رضا مرتضوی اصفهان استانداری اصفهان سید رضا مرتضوی اصفهان استانداری اصفهان چادگان استاندار اصفهان شهرستان چادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها

مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با زهیرحاجی حسینی مدیرکل  ورزش و جوانان استان یزد و معاونین این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که نارگانی معاون توسعه ورزش، راجی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان و شیر مدیر روابط عمومی این اداره کل و ربانی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز حضور داشتند، بر تعامل و همکاری هرچه نزدیک‌تر این دو نهاد تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بازوی قوی برای ماست و تعامل و همکاری دو این دو نهاد ثمرات زیادی در توسعه ورزش و اشاعه فرهنگ در جامعه خواهد داشت.

حاجی حسینی افزود: فرهنگ و ورزش دو مقوله جدانشدنی هستند که باید به هردو آنها توجه شود و ما نیز تلاشمان اشاعه فرهنگ و اخلاق در بین ورزشکاران و جامعه ورزش است.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به خوبی در زمینه توسعه ورزش در شهر یزد تلاش داشته و المپیاد محلات رویداد مهم ورزشی است که شور، نشاط و پویایی در محلات ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: برای توسعه هرچه بهتر ورزش و فرهنگ سازی ورزش کردن در جامعه باید تعامل و همکاری در بین دستگاه‌ها و نهاد برقرار باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری بیش از پیش با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بتوانیم گام‌های خوبی در پیشرفت ورزش در سال جدید برداریم و رویداد‌های بزرگی را برگزار کنیم. 

زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این نشست گفت: قطعا ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است که آمادگی این را داریم تا همکاری و تعامل همه جانبه‌ای باهم داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام