Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهایی گفت: این حادثه دقیقاً لاین دامغان- سمنان بالای پل بین دو دستگاه خودرو پراید رخ داده است.

وی با بیان اینکه علت حادثه عدم رعایت نکات ایمنی از سوی دو خودرو بوده است، افزود: اگرچه حادثه فوتی نداشت اما باعث مصدومیت شدید هفت نفر شامل زن و مرد و دو کودک شده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو و هفت آتش نشان از ایستگاه شماره پنج و یک سازمان آتش نشانی برای امداد رسانی این حادثه اعزام شدند، افزود: گروه در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و عملیات امداد و نجات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهایی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات آتش نشانی ابتدا مسیر را برای خودروهای عبوری ایمن کردند تا از بروز حادثه دیگر جلوگیری شود، تصریح کرد: رهاسازی مصدومان بلافاصله توسط ست‌های امداد و نجات انجام و مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله از خودرو روبرو مواردی که مکرراً بر روی آن تاکید می‌شود و انتظار می‌رود رانندگان با رعایت این نکات سفر خوبی را برای خود و همراهان فراهم کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت