Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:36:06 GMT

دستگیری سارقان اماکن خصوصی شهر کرج

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۵۱۴۴

دستگیری سارقان اماکن خصوصی شهر کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان با شناسایی اماکن خصوصی فاقد نگهبان و تجهیزات بازدارنده، در یک فرصت مناسب در طول شبانه روز وارد این اماکن شده و اقدام به سرقت اقلامی از قبیل پمپ آب، دینام کولر، سیم و کابل و غیره می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: بلافاصله پس از تحقیقات میدانی اقدامات اطلاعاتی پلیسی کارآگاهان در زمینه شناسایی متهمان آغاز و پس از انجام تحقیقات تخصصی دو نفر از سارقان سابقه دار دخیل در این سرقت‌ها شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه سارقان در منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس، مأموران با هماهنگی قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در دو عملیات همزمان نامبردگان را دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرج، گفت: یک مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده شناسایی و به همراه متهمان و مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5561045

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نادر بیگی پلیس آگاهی دستگیری سارق محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی تاسوعا و عاشورا اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی