Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: سالانه حدود ۸۰ درصد هزینه‌های آگهی‌های دولتی از استان خارج و به رسانه‌های خارج از استان پرداخت می‌شود.


سیدحامد عاملی ۲۰ مرداد در آئین بزرگداشت روز خبرنگار با بیان این مطلب افزود: مسئولان استان در جهت حمایت از خبرنگاران برنامه ریزی کنند.
رییس شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: باید حوزه بحث آگهی را ساماندهی کنیم و همه مدیران استان باید مجاب شوند که آگهی‌ها در رسانه‌های استان منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عاملی ادامه داد: مساله اصلی بحث پیشرفت استان است و باید در این زمینه به ادبیات مشترک برسیم و در مسیر و هم در تشخیص مسیر باید مردم را پای کار بیاوریم.
حجت الاسلام حسین علی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هم گفت: هیچ مولفه ای مانند خبر عام نیست و زندگی انسان بر محور خبر می چرخد.
وی با بیان اینکه اساس زندگی انسان، خبر است، تصریح کرد: اگر در  تمامی صنف اخلاق حاکم نباشد به هدف خود نمیرسیم و در بحث خبر هم باید اخلاق حاکم باشد.
وی افزود: مهمترین رسالت خبرنگاران مدیریت افکار جامعه است و در طول تاریخ هم چنین بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استاندار اردبیل روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است