Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:34:48 GMT

دشمن به انحراف رسانه‌ای امید بسته است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۵۲۵۶

دشمن به انحراف رسانه‌ای امید بسته است

ایسنا/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به انحراف و حرکت‌های مسموم جریان‌های رسانه‌ای امید بستند در حالی که انتظار می‌رود جریان رسانه‌ای کشور و استان دولت انقلابی رئیسی را حمایت کنند.

حجت‌الاسلام حسین علیه ۲۰ مرداد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در فرهنگسرای پارک بانوان اردبیل اظهار کرد: در عرصه خبر همچون سایر عرصه‌ها باید اخلاق حرفه‌ای حاکم باشد و یک خبرنگار فعال و هوشمند باید بین صدق خبر و یا کذب خبر تفاوت قائل شده و در میدان فتنه و شیطنت دشمن بازی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا با رسانه‌های متنوع خود مدیریت افکار جامعه را به دست بگیرد و در جنگ ترکیبی و شناختی ناامیدی ملت ایران را رقم بزند در حالی که رسانه‌های داخلی با همگرایی بیشتر می‌توانند این توطئه‌ها را خنثی کنند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تنوع جنگ روانی دشمن را با ابزارهای رسانه‌های گروهی یادآور شد و گفت: فرماندهان کار کشته آمریکایی بر این باورند که با جنگ سخت نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را به عقب برانند بلکه امروز بیشترین تلاش خود را در عرصه جنگ نرم گذاشته‌اند تا به نوعی زمینه انحراف و انحطاط را در جامعه ایرانی رقم بزنند.


حجت‌الاسلام علیه افزود: در این جنگ ترکیبی همراه با مدیریت افکار عمومی، رسانه‌های غرب به اشکال مختلف تلاش می‌کنند تا با ناامید کردن ملت ایران اهداف شوم خود را پیاده کنند که نمونه‌های آن را با راه‌اندازی کمپین‌هایی همچون حجاب اجباری توسعه و گسترش داده‌اند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که احکام الهی به ویژه در حوزه حجاب غیرقابل تغییر است و با شگردها و شیوه‌های مختلف سعی دارد تا در اندیشه و باور ملت ایران خدشه ایجاد کند در حالی که رسانه‌های داخلی ما باید با همگرایی بیشتر فضای متفاوتی را ایجاد کرده و به تقویت باورها و اعتماد عمومی کمک کنند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضرورت همگرایی بیشتر را در این عرصه یادآور شد و اضافه کرد: جریان رسانه‌ای باید دولت انقلابی رئیسی را مورد حمایت قرار دهند تا ما بتوانیم به دور از حرکت‌های مسموم رسانه‌های غرب، در مسیر اصلاح‌گری گام‌های مؤثری را برداریم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسيج رسانه دولت انقلابی مطالبات از دولت سیزدهم افکار عمومی جنگ ترکیبی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل