Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:35:54 GMT

مهم‌ترین پیام اربعین مبارزه با استکبار است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۵۴۵۲

مهم‌ترین پیام اربعین مبارزه با استکبار است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عدنان هاشم الحسینی در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم اظهار داشت: اربعین تهدیدی برای همه گروه‌های مخالف اربعین و جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی(ع) موجب نزدیکی گروه‌های گوناگون به یکدیگر می‌شود، خاطرنشان کرد: اربعین سبب خنثی شدن فتنه‌های دشمنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین محبت و ارادت مردم عراق به حضرت سیدالشهدا(ع) آن قدر زیاد است که هر گونه توطئه دشمنان اسلام را خنثی می‌کند و از بین می‌برد.

الحسینی همچنین به برگزاری سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دفتر فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران اشاره و بر تعامل و همکاری میان ۲ کشور ایران و عراق تاکید کرد.

معاون فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در ایران در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: در منطقه و محور مقاومت شاهد یک توطئه بزرگ هستیم و قلب توجهات این توطئه بر جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: در کشور فلسطین شاهد هستیم که مردم مظلوم غزه را به شهادت می‌رسانند و همه این‌ها به تنگ کردن عرصه برای ایران در مذاکرات و مسایل اقتصادی بر می‌گردد.

وی گفت: لیبرال‌های بریتانیایی؛ شبکه‌های عنکبوتی خودشان را حدود ۴۰۰ سال است که در منطقه خلیج فارس و در کشورهای ایران و عراق تشکیل داده‌ و این سیاست‌های انگلیس است که سال‌های طولانی است که در منطقه هدایت می‌شود.

الحسینی در بخش دیگر سخنان خود، با تبریک روز خبرنگار گفت: «ایرنا» به برکت انقلاب اسلامی ایران، رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و خون شهیدان؛ این افتخار را داشته است که در دفاع مقدس و دیگر عرصه ها مهم تاریخ انقلاب پوشش خبری داشته باشد و شهدایی را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده است؛

معاون فرهنگی کتائب حزب‌الله عراق در پایان برای خبرنگاران و کارکنان این خبرگزاری آرزوی موفقیت کرد.       

اربعین یک «زیست‌بوم دینی» است

همچنین رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم از اربعین به عنوان یک «زیست‌بوم دینی» یاد کرد و گفت: مردم عراق، هر سال در ایام اربعین حسینی(ع)، میزبان میلیون‌ها ایرانی هستند و ان‌شاءالله در مناسبت‌هایی مانند نیمه‌شعبان نیز، بتوانیم به نحو احسن، میزبان زایران حضرت ولی‌عصر(عج) از عراق باشیم.

محمدحسین همتی‌نژاد خاطرنشان کرد: دو ملت عراق و ایران، همچون برادر در کنار یکدیگر قرار دارند و امنیت ایران، امنیت عراق و امنیت عراق، امنیت ایران محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، به تشریح سابقه و فعالیت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی پرداخت و بر تعامل و همکاری رسانه‌ای میان کشورهای عراق و ایران تاکید کرد.  

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی قم ایرنا راهپیمایی اربعین کتائب حزب الله عراق اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی قم ایرنا خبرگزاری جمهوری اسلامی قم ایرنا راهپیمایی اربعین کتائب حزب الله عراق اربعین خبرگزاری جمهوری اسلامی کتائب حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: ثبت‌نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین حسینی در مشهد مقدس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد رجبی اظهارداشت:اعضای کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی خواهند کرد.

وی افزود:ثبت نام در این کاروان مخصوص برادران است که از هم اکنون آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

رجبی تصریح کرد:کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) برای بیست و چهارمین سال پیاپی، در 25 خرداد امسال با برگزاری مراسم بدرقه در مشهد، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، عازم کربلای معلی خواهند شد.

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این کاروان و حضور در طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره تلفن‌های 09159061410، 09159101510 و 05133712305 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد:متقاضیان برای ثبت نام حضوری نیز می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، روبه‌روی حر 23 مراجعه کنند.

رجبی اظهارکرد:کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود 2 هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از 5 استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد و در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نائب‌الزیاره مردم شریف ایران و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود