Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت افزود: با همراهی معاونت درمان وزارت بهداشت و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، چند دستگاه تخصصی درمانی در اختیار بیمارستان‌های استان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: یکی از این تجهیزات، یک دستگاه OPG و رادیولوژی دیجیتال برای بیمارستان شهدای قاین به ارزش ۴ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی گفت: یک دستگاه لیزر چشم و تجهیزات تخصصی قلبی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان برای بیمارستان رازی بیرجند و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال برای بیمارستان شهید چمران فردوس به ارزش ۲ میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون از جمله این تجهیزات است.

وی گفت: وزارت بهداشت با خریداری دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان نهبندان و دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان بشرویه به ارزش یک و نیم میلیارد تومان موافقت کرده است.

قناعت با بیان اینکه احداث راه‌آهن بیرجند - قاین - یونسی به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ادامه داد: این اعتبار از طریق کنسرسیوم بانکی متشکل از ۶ بانک به لیدری بانک رفاه تامین خواهد شد. 

وی تصریح کرد: پیگیری‌های مستمر برای جلب موافقت بانک‌ها در راستای تسریع در پرداخت سهم تخصیص یافته، ادامه دارد و آخرین مرحله پیگیری‌ها نشست صندوق توسعه ملی با بانک‌ها به منظور امضای تفاهم‌نامه است که به‌زودی محقق خواهد شد. 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتقال آب از موضوعات جدی استان است گفت: طی حدود ۶ مرتبه نشستی که با شرکت تامین آب صنایع ایران به عنوان مجری طرح انتقال آب خلیج فارس داشتیم به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار در یکی دو ماه آینده، لوله‌گذاری پروژه از سمت خراسان جنوبی هم آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع انتقال آب از دریای عمان را هم به‌جد پیگیر هستیم تا استان از این مسیر هم سهیم باشد.

قناعت درباره انتصابات گفت: در انتصابات شأنیت، اهلیت، صلاحیت، لیاقت، تجربه و توانمندی فرد ملاک است.

وی به سفرهای شهرستانی خود طی ۸ ماه و نیم حضور در استان اشاره کرد و گفت: سفرهای رسمی به شهرستان‌ها ۱۵۱ مصوبه به همراه داشته است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در سفرهای غیررسمی ۵۴ بازدید صورت گرفته است تصریح کرد: نتایج این بازدیدها و مصوبات منعکس خواهد شد. 

وی از پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل اراضی پادگان بیرجند گفت و افزود: برای رفع این مطالبه مردم بیرجند، جلسات متعددی در معاونت عمرانی استانداری و با حضور اداره کل راه و شهرسازی، ارتش، شورای شهر و شهرداری بیرجند برگزار شده است.

قناعت اظهار داشت: با همراهی ارتش و شورای شهر و شهرداری، تفاهم‌نامه‌ای امضا شده و این مشکل در حال رفع شدن است.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی خراسان جنوبی جواد قناعت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری ارتقای نظام سلامت در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی خراسان جنوبی جواد قناعت تجهیزات پزشکی خراسان جنوبی جواد قناعت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بیمارستان میلیارد تومان خراسان جنوبی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی