Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: وقتی اشرار مسلح به همراه بازمانده‌های داعش قصد ایجاد ناامنی در مرزهای شمال غرب کشور را داشتند، تیپ قهرمان ۸۲ صاحب‌الأمر(عج) دندان‌های دشمنان را خرد کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه پنج‌شنبه در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در مسجدالنبی برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین 640 رزمنده مدافع حرم در نبرد با داعشی‌ها داشته و این رزمندگان طی 8 سال گذشته در 7 دوره از حرم اهل بیت(ع) دفاع جانانه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رزمندگان قزوینی در قالب تیپ‌های زینبیون و فاطمیون به جنگ خونخواران داعش رفتند و بسیاری از آنها شهید و جانباز شدند. 8 نفر شهدای مدافع حرم استان قزوین از تیپ فاطمیون و از بین برادران با اصلیت افغانستانی بودند و امروز پذیرای حضور خانواده‌های دلاور آنها در اقصی‌نقاط استان قزوین هستیم.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه استان قزوین بهترین فرماندهان و سرداران خود را در محور مقاومت به‌کار گرفت، ادامه داد: سردار عبدالله عراقی، سردار مهرداد افروزی و سردار هاشم آذربایجانی فرماندهان دلاوری بودند که عیار خود را در دوران دفاع مقدس نشان داده بودند و با تجربه گران‌سنگ آن دوران به نبرد با داعشی‌ها رفته و آنها را زمین‌گیر کردند.

وی یادآور شد: وقتی اشرار مسلح به همراه بازمانده‌های داعش قصد ایجاد ناامنی در مرزهای شمال غرب کشور را داشتند، تیپ قهرمان 82 صاحب‌الأمر(عج) به نبرد با این اشرار رفت و جالب اینکه 10 هزار ‌بسیجی از استان قزوین آماده اعزام به شمال غرب شدند، اما در نهایت یک‌چهارم این تعداد به مقر عملیاتی اعزام شدند و دندان‌های دشمنان را خرد کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهدایی که استان قزوین در طول تاریخ انقلاب اسلامی داشته است، گفت: از شهیدرجایی گرفته تا شهید بابایی، شهید لشکری و شهید حسنپور قزوینی‌ها در هر عرصه‌ای از مبارزه صف‌شکن بودند و امروز از فرماندهان عالی‌قدر سپاه می‌خواهیم سخت‌ترین ماموریت‌ها را به فرزندان قزوین بدهند.

سردار رفیعی آتانی افزود: البته قزوینی‌ها در حماسه‌‌آفرینی قانع نیستند و شاهد این بودیم که گروه‌های جهادی ما در نقاط محروم و دورافتاده با فقر و محرومیت می‌جنگند و امروز بسیاری از روستاییان ما به خاطر این مجاهدت‌ها لبخند رضایت بر لب دارند.

زمان و مکان اجتماع بزرگ مدافعان حرم در ایام مسلمیهاجرای مراسم مسلمیه در اجتماع مدافعان حرم+عکس و فیلمماجرای عنایت ویژه حضرت زینب(س) در عملیات نفس‌گیر مدافعان حرم +فیلم

امام جمعه قزوین هم در این مراسم رزمندگان مدافع حرم را فرماندهان جبهه امید و نصرت مسلمانان توصیف کرد و گفت: این رزمندگان با پیروی از آرمان امامان معصوم(ع) به ویژه امام حسین(ع) به تجلی واقعی مقاومت در برابر مستکبران و مفسدان عالم تبدیل شدند و در جبهه‌های مختلف یزیدیان و مشرکان امروز را شکست دادند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی افزود: شهدای مدافع حرم با دلاوری‌‌ها و جانبازی‌های خود بزرگ‌ترین دشمنان دین را از سر راه برداشتند و به این ترتیب مسیر را برای ظهور مهدی موعود(عج) هموار کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین بسیج سازندگی استانداری قزوین بسیج سازندگی استان قزوین مدافع حرم شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی، با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

سردار حاجی‌زاده افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناوها و ناوهای هواپیمابر خود را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود تمامی اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده ملت ایران بود که تبلور یافت.

به گزارش دفاع‌پرس، این سخنان سردار حاجی‌زاده در دیدار با «پیمان نصیری» قهرمان پارالمپیک کشورمان بیان شد و سپس قهرمان ارزنده کشورمان در جهت تقدیر از عملیات شکوهمند وعده صادق، مدال طلای پارالمپیک خود را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه اهدا کرد.

کد خبر 6094189 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود