Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:19:29 GMT

آب و فاضلاب هرمزگان بیش از ۴۸۱ هزار مشترک دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۵۹۶۷

آب و فاضلاب هرمزگان بیش از ۴۸۱ هزار مشترک دارد

به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه‌پور در بازدید امور آب وفاضلاب مناطق یک و سه بندرعباس با اشاره به وضعیت آب هرمزگان و برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین نیاز آبی مشترکان بویژه روستاها افزود: مدیران امور آب بایستی طوری برنامه ریزی کنند تا شاهد توزیع عادلانه آب در استان باشیم.

وی تاکید کرد: مدیران امور آب در این زمینه ضمن افزایش نظارت، شرایطی فراهم کنند تا نیاز آبی مردم بدون کمترین مشکل تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌پور بیان داشت: یکی از معضلاتی که باعث هدر رفت آب و ایجاد زحمت برای مردم می شود شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع است که رفع این مشکلات به صورت ویژه در دستورکار قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین بر وصول به موقع مطالبات تاکید کرد و اظهار داشت: وصول مطالبات در خدمات رسانی آبفا تاثیر بسزایی دارد، از این رو می طلبد مدیران نیز در این زمینه به طور ویژه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ضمن بررسی روند خدمات رسانی به مشترکان تکریم ارباب رجوع را ضروری دانست و ادامه‌ داد: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل در شرکت آب و فاضلاب پذیرفته شده است و این مهم باید در روند خدمات رسانی مورد توجه قرار گیرد.
 حمزه پور ابزار داشت: با هدف تسهیل در خدمات رسانی به مشترکان، عمده خدمات آبفا به صورت اینترنتی ارائه می شود که انتظار است همکاران نیز در اسرع وقت به درخواست های مردمی پاسخ دهند تا مشترکان برای پیگیری خواسته هایشان نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بندرعباس خدمات رسانی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان

مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص پاداش ٤ برابر بیشتر از هزینه های تامین برق به مشترکان کشاورزی خبر داد که در طرح های مدیریت مصرف تابستان امسال مشارکت فعال تری داشته باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بخش کشاورزی از ظرفیتهای خوبی برای مشارکت اختیاری در طرحهای تشویقی صنعت برق برخوردار است، افزود: امسال برای نخستین بار با موافقت هیات وزیران مقرر شده تا در کنار اختصاص برق رایگان به مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت با طرحهای مدیریت مصرف همکاری کنند، امکان قرار گرفتن در لیست پاداش مشارکت نیز فراهم شده است.

وی افزود: براساس مصوبه هیات وزیران، برق مشترکان کشاورزی که ٥ ساعت در طرحهای مدیریت مصرف مشارکت کنند، رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در صورتی که کشاورزان 80 درصد دیماند مصرفی خود را که معادل ١٥ درصد از مصرف روزانه آنهاست، از نیروگاههای تجدیدپذیر تامین کنند، از برنامه های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: علاوه بر این اگر کشاورزان بیش از ٥ ساعت نیز در طرحهای مدیریت بار مشارکت داشته باشند، تا ٤ برابر هزینه های تامین برق از پاداشهای صنعت برق برخوردار خواهند شد.

رجبی مشهدی با اشاره به این که این میزان بیش از 2500 تومان به ازای هر کیلووات ساعت است، گفت: در حقیقت این پاداش، متناسب با ساعاتی که در این طرح مشارکت می کنند از 500 تا 2500 تومان متغیر است.

وی اضافه کرد: در واقع مشترکان کشاورزی این فرصت را دارند که با بهینه سازی فناوری مورد استفاده در موتورهای پمپاژ آب، استفاده از تجدیدپدیرها و... از این پاداشها بهره مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود