Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسئول گمرک با تکذیب قطع شدن سیستم گمرک بازرگان، گفت: نه تنها سیستم قطع نبوده بلکه فعالیت گمرک بازرگان ۱۵درصد بیشتر از روزهای دیگر بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رامین ظهیری مدیرکل گمرک بازرگان اظهار کرد: فیلم منتشره در فضای مجازی مربوط به روز 20 مرداد نبوده و متاسفانه با چاشنی صداگذاری نیز  همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:سامانه های گمرک برای انجام خدمات گمرکی طی روز گذشته  نه تنها قطع نبوده بلکه با تلاش های همکاران 15 درصد بیشتر کامیون ورودی و خروجی پذیرش شده است.

مدیرکل گمرک ضمن تشریح فعالیت تجاری این گمرک گفت: از صبح دیروز تا ساعت 20عصر بیش از 145کامیون دارای محموله تجاری برای خروج از مرز به ترکیه و 255 کامیون حامل کالا برای ورود به کشور از ترکیه توسط گمرک پذیرش شده و 620کامیون  در محوطه نیز تشریفات گمرکی آن انجام شده و وارد کشور شدند.

ظهیری  افزود: دیروز سامانه گمرک پایدار بوده  و اساسا ادعای قطعی سیستم و معطلی رانندگان کامیون به این دلیل کذب محض است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرک گمرک گمرک بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)