Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش همشهری‌آنلاین،پرسپولیس بعد از مدت ها تلاش برای به خدمت گرفتن یک مهاجم خارجی در نهایت دیروز با گزینه مد نظر خود به توافق رسید. در حالی که به نظر می رسید سرخ ها به جذب مانگای برزیلی نزدیک تر هستند اما با چرخش ناگهانی به سمت لوکادیا حالا با این مهاجم کارنامه دار هلندی به توافق رسیده اند.

مهاجمی که مذاکرات با او استانبول ترکیه انجام شد و حالا گفته می شود همه چیز آماده سرخپوش شدنش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص لوکادیا ۲۸ ساله گفته می شود قرار است امشب ساعت ۱۱ وارد تهران شود تا فردا رسما با سرخ ها قرارداد خود را امضا کند. لوکادیا سابقه بازی در لیگ های معتبر بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس را دارد و در صورتی که بتواند به سرعت شرایط حضور در ترکیب پرسپولیس را پیدا کند خیال یحیی از خط حمله تیمش آسوده خواهد شد.

لوکادیا در بازی شنبه برابر ذوب آهن غایب خواهد بود اما می تواند برابر فولاد خوزستان به میدان برود.

کد خبر 697246 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا