Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:25:00 GMT

‌می‌خواهم نسخه جدیدی از نساجی ارائه دهم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۰۱۸

‌می‌خواهم نسخه جدیدی از نساجی ارائه دهم

حمید مطهری سرمربی نساجی قائم شهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان، گفت: در نساجی قبلا به عنوان مربی کار کردم و می‌خواهم نسخه جدیدی از نساجی را ارائه دهم و امیدوارم در این راه موفق شوم.

او افزود: نساجی هواداران پرشوری دارد و یکی از دلایل انتخابم همین هواداران بودند. هواداران نساجی همیشه پشت تیم بودند و مالک تیم هم باتفکرات من همسو است که این باعث شد که به نساجی بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مطهری گفت: از بازیکنان باتجربه و جوان تیم تشکر می‌کنم. این بازیکنان باتوجه به قهرمانی در جام حذفی پیشنهادات خوبی داشتند، اما در نساجی ماندند. سعی می‌کنیم سال خیلی خوبی را داشته باشیم.

او افزود:مس رفسنجان کادرفنی قابل احترام و فنی دارد و همیشه به دنبال فوتبال بازی کردن هستند.

مطهری گفت: ما باید تمرکز بسیار خوبی داشته باشیم و نباید به دنبال فوتبال احساسی باشیم. باید تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم موفق شویم. یک شناخت کلی از ربیعی و مس رفسنجان داریم و می‌دانیم کار در هفته اول بسیار سخت است. سعی می‌کنیم فوتبال رو به جلو و قابل احترام ارائه دهیم.

سرمربی نساجی درباره آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی، افزود: اکنون واقعا موقعیتش نیست درباره بحث میزبانی صحبت کنم. حرف‌های بسیار زیادی دارم، اما باتوجه به وضعیت موجود در یک فرصت مناسب‌تر مفصل صحبت می‌کنم. امیدوارم تا هفته سوم ورزشگاه ما آماده شود.

او درباره دلخوری‌اش بعد از جدایی از پرسپولیس و هدفش در نساجی، گفت: دلخوری نبوده است. پرسپولیس جایی بود که بازی و مربی‌گری کردم. در این دوران جام آوردم و در نهایت بسیار حرفه‌ای جدا شدم. سعی می‌کنم همیشه حرفه‌ای باشم و باتوجه به اصول خودم امسال سرمربی نساجی شدم.

مطهری درباره خرید بازیکنان جدیدش گفت: باتوجه به نیاز‌های تیم این انتخابات را داشتم. نساجی تیم بزرگی است و این بازیکنان با علاقه خودشان آمدند. انتخاب اول‌شان نساجی بود و به خاطر هواداران اینجا آمدند. یک بازیکن خارجی هم گرفتیم که باید از نظر بدنی به شرایطی بهتر برسد. این بازیکنان افتخار می‌کنند که در نساجی حضور دارند.

سرمربی نساجی درباره مجوز حرفه‌ای لیگ برتر، افزود: برخی استاندارد‌ها را در ورزشگاه باید رعایت کنیم تا مجوز را کسب کنیم. در بقیه موارد مشکلی نداریم. سعی می‌کنیم در آسیا هم تیم خوب و قابل احترامی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی قائم شهر لیگ برتر فوتبال جام حذفی فوتبال سرمربی نساجی داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند

آرنه اسلوت به گزینه اصلی لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ تبدیل شده است. این سرمربی هلندی نمی خواهد این فرصت رویایی را از دست بدهد و در تلاش است مسیر انتقال خود به آنفیلد را هموار کند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ اسلوت بعد از برتری ۳-۱ فاینورد مقابل گو اهد ایگلز در هفته ۳۱ لیگ هلند گفت: 

لیورپول فرصتی است که هرگز نمی خواهم آن را از دست بدهم. می دانم که فاینورد مجوز خروج من را صادر می کند چون باشگاه به خوبی از اهمیت این پیشنهاد برای من آگاه است؛ لیورپول گامی بلند در دوران مربیگری من محسوب می شود. درحالیکه من اینجا منتظر هستم، دو باشگاه با یکدیگر مذاکره می کنند. از حضور در فاینورد خوشحالم اما لیورپول یک فرصت شگفت انگیز برای من است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!