Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@16:49:55 GMT

برتری پُر گل ژیل ویسنته با علی علیپور

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۰۲۷

برتری پُر گل ژیل ویسنته با علی علیپور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، تیم ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را همانند دو دیدار قبلی خود روی نیمکت داشت و در ترکیب نمی‌دید، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم سیداده دِ بارسلوس به مصاف تیم ریگا لتونی رفت.

یاران علیپور که هفته گذشته در مسابقه رفت این رقابت‌ها به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل ریگا لتونی دست پیدا کرده بودند، در بازی برگشت توانستند یک برد جالب توجه به دست بیاورند و به مرحله نهایی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال در این دیدار موفق شد به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کند تا با برتری ۵ بر یک در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل ریگا لتونی، به مرحله پایانی پلی‌آف لیگ کنفرانس راه پیدا کند و حریف آلکمار هلند برای رسیدن به مرحله گروهی شود.

ژیل ویسنته پرتغال برای راهیابی به مرحله گروهی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ کنفرانس اروپا باید مقابل آلکمار هلند قرار بگیرد که بازی رفت این دو تیم پنج‌شنبه شب هفته آینده در آفاس استادیوم برگزار می‌شود.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور تعویضی در ترکیب تیمش و گلزنی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال مقابل پاسوس د فریرا، در دیدار برگشت لیگ کنفرانس اروپا برابر ریگا لتونی از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید:

حضور کابوس هالک ایرانی در سریال محبوب/عکس جنجالی‌ترین ورزشکار ایران طلاق گرفت پیراهن شماره ۱۰ اتلتیکومادرید بر تن ایران!/عکس

257 251

کد خبر 1661052

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی علیپور لژیونر فوتبال لیگ کنفرانس ریگا لتونی ژیل ویسنته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا