Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش یگانی، مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت : باهدف پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی‌های احتمالی، عملیات علف‌تراشی، پاک‌سازی عرصه‌های بحرانی و حذف سرشاخه‌های خشک درختان در کلیه بوستان‌های سطح منطقه در حال انجام است.

یگانی گفت: افزایش دمای هوا و خشک شدن پوشش گیاهی که امکان بروز آتش‌سوزی را افزایش می‌دهد، مدیریت شهری را بر آن می‌دارد با اقدامات پیشگیرانه از حادثه‌های احتمالی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او‌افزود: بر این اساس طرح پاک‌سازی و جمع‌آوری علف‌های خشک و هرز و حذف درختان خشک و خطرساز بنا به دستور سازمان پارک‌ها جهت پیشگیری از آتش‌سوزی در دستور کار اداره حفظ و نگهداری فضای سبز امور مناطق قرارگرفته و با جمع‌آوری به‌موقع علف‌های خشک و هرز قبل از رویش بیشتر و حذف شاخه و سرشاخه‌های خشک، از خسارات ناشی از آتش‌سوزی‌های احتمالی علف‌های هرز در فصل گرما جلوگیری می‌شود.

مدیر منطقه ۹ کرج بابیان اینکه آتش رهاشده در بخش کوچکی از طبیعت می‌تواند زمینه‌ساز نابودی چندین هکتار از عرصه های سبز شود، گفت: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و خودداری از روشن کردن آتش در بوستان‌ها و یا خاموش کردن آتش‌هایی که در مناطق خطرناک و قابل اشتعال مشاهده می‌کنند، یاریگر مدیریت شهری در حفظ فضاهای سبز باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلوگیری از آتش سوزی علف های هرز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد

اردشیر هوشیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه سه شنبه خودروی پرایدی که در جایگاه سوخت سی ان جی حانبازان اقدام به سوختگیری می کرد دچار آتش سوزی شده و به دلیل شدت حریق در آتش سوخت.

رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: بر اثر آتش سوزی جایگاه جانبازان در حال حاضر امکان سوخت گیری در این جایگاه وجود ندارد و مسوولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

کد خبر 6093653

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس