Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج روحی افزود: این میزان فیبر نوری با هدف بهبود زیرساخت‌های ارتباطی استان کرمان، در شهرستان‌های این استان پهناور اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: همکاری فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها در خصوص تعامل و تسریع فیبررسانی و توسعه خدمات ارتباطی روستاها ضروری است.

روحی ادامه داد: برابر بند ح تبصره هفت قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت توزیع برق موظف هستند؛ زیرساخت‌هایی از قبیل تیرهای انتقال و مسیر جاده را جهت اجرای فیبر نوری را در اختیار شرکت مخابرات قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این جلسه درخصوص بررسی تکمیل تکنولوژی و توسعه و ایجاد سایت‌های جدید همراه اول مربوط به استان کرمان با حاضرین به گفت و گو پرداخت.

جلسه بررسی وضعیت ارتباطی استان کرمان، با حضور مهندس ایرج روحی، مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی (USO)، معاونت شبکه و مهندس شهدادی از مدیران همراه اول جمعی از مدیران مخابرات منطقه کرمان در محل سالن ویدئوکنفرانس مخابرات منطقه کرمان شامگاه پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه برگزار شد.

کد خبر 5561120

منبع: مهر

کلیدواژه: فیبر نوری وزارت ارتباطات محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل