Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@22:02:15 GMT

«من گروت هستم»؛ ماجراجویی‌های فضایی یک بچه درخت!

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۱۸۷

«من گروت هستم»؛ ماجراجویی‌های فضایی یک بچه درخت!

‍‍‍‍‍‍

فرارو- اگر فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» را دیده باشید حتما با شخصیت «گروت» آشنا هستید. البته در واقع دو تا گروت وجود دارد. در قسمت اول «نگهبانان کهکشان» (۲۰۱۴) گروت اسم یک موجود فضایی است که ظاهری شبیه درخت دارد، ولی در عین حال مثل انسان دارای هوش و توانایی حرف زدن و راه رفتن است.   به گزارش فرارو؛ گروت یکی از اعضای نگهبانان کهکشان بود که در پایان قسمت اول کشته شد؛ ولی یکی از نگهبانان به اسم «راکت» بخشی از بدن او را در گلدان کاشت و از آن قسمت یک «گروت» کوچولو به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروت کوچک یا «بیبی گروت» شخصیت بامزه‌ای است که در «نگهبانان کهکشان ۲» (۲۰۱۷) حضور دارد و به نگهبانان کمک می‌کند. او در قسمت سوم این فیلم هم که در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود حضور خواهد داشت. اما «من گروت هستم» سریال تازه‌ای است که در پنج قسمت کوتاه سه چهار دقیقه‌ای تهیه شده و شخصیت گروت کوچولو را در اولین روز‌های بیرون آمدنش از گلدان نشان می‌دهد. هر قسمت از این سریال یک داستان کوتاه مجزا است.   قسمت اول تلاش گروت برای مبارزه با یک درختچۀ معمولی را نشان می‌دهد؛ تلاشی که منجر به شکسته شدن گلدان گروت و شروع راه رفتن او می‌شود. قسمت‌های بعدی هم هر کدام شیطنت‌ها و لحظات بامزه‌ای از خردسالی این عضو نگهبانان کهکشان را نشان می‌دهند. مثلا در یک قسمت گروت با لشکری از بیگانه‌های خیلی کوچولوی فضایی می‌جنگد و در یک قسمت دیگر با یک بیگانۀ مهاجم فضایی مسابقۀ رقص می‌دهد!   دیالوگ‌های بسیار کمی در این چند قسمت وجود دارد و تنها جمله‌ای که گروت تکرار می‌کند «من گروت هستم» است. او این جمله را با لحن‌های مختلف تکرار می‌کند و معلوم است که هر بار یک منظور متفاوت دارد. حال و هوای سریال کاملا شوخ و شاداب است و البته شوخی‌هایش یک جنبۀ تاریک و شیطنت‌آمیز هم دارند. یعنی تقریبا هر بار ماجراجویی‌های گروت باعث آسیب رسیدن به یک موجود دیگر می‌شوند. در واقع گروت بیشتر از اینکه یک کودک ملوس بازیگوش باشد، به یک بچۀ تخس لوس شبیه شده که این شاید یک کمی با انتظارات ما از یک برنامۀ کودکانه فاصله داشته باشد. تعداد کم قسمت‌ها و کوتاه بودن زمان هرکدام از آن‌ها باعث می‌شود که دیدن کل سریال بیشتر از یک ربع طول نکشد. این یک کمی عجیب است، چون وقتی سریال تمام می‌شود عطش و اشتیاق مخاطب برای تماشای داستان‌های بیشتر تازه شروع شده است. شاید سازندگان سریال با این کار می‌خواسته‌اند در بینندگان اشتیاقی ایجاد کنند که آن‌ها را به تماشای نسخۀ سوم «نگهبانان کهکشان» بکشاند. اما به هر حال این پنج قسمت واقعا یک جور‌هایی ناکافی و ناقص به نظر می‌رسد.   شاید اگر در کنار این داستان‌های مجزا، یک ماجراجویی ادامه‌دار هم در این چند قسمت گنجانده شده بود، وحدت و انسجام بیشتری در سریال به وجود می‌آمد و تماشای آن احساس رضایت بیشتری به مخاطب می‌داد. اما به هر حال همین چیزی هم که الان هست کاملا تماشایی و دوست‌داشتنی است؛ یک سریال مینیاتوری جذاب که داستان‌پردازی هر قسمتش با نهایت دقت و ظرافت انجام شده و جلوۀ بصری بسیار خوب و باکیفیتی هم دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کارگردان: کرستن لپور (Kirsten Lepore) امتیاز: ۷.۱/۱۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: نگهبانان کهکشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم

به گزارش خبرآنلاین، کهکشان M100 در مقیاس واقعی کیهانی، باشکوه است و نمونه‌ای تمام‌عیار از کهکشان مارپیچی بزرگ و خوش‌تعریف شناخته می‌شود. این کهکشان بزرگ با بیش از 100 میلیارد ستاره، بازوهای مارپیچی کاملاً مشخصی دارد و ازاین‌منظر شبیه به راه‌شیری خودمان است.

کهکشان M100 یکی از درخشان‌ترین اعضای خوشه کهکشانی سنبله است که با نام NGC 4321 نیز شناخته می‌شود. M100 حدود ۵۶ میلیون سال‌نوری با ما فاصله دارد و در جهت صورت‌فلکی «گیسوان برنیس» دیده می‌شود.

در این تصویر تلسکوپی، نمای تمام‌رخ این مارپیچ‌های خوش‌تعریف همراه با کهکشان مارپیچی NGC 4312 که از لبه دیده می‌شود (در سمت راست بالا)، میدان دید گسترده‌ای به پهنای تقریباً ۱ درجه را تشکیل داده است. برای ثبت این تصویر، جمعا ۲۱ ساعت نوردهی شده و تصویربرداری از رصدگاهی تاریک در نزدیکی فلگستاف، آریزونا انجام شده است. خوشه‌های ستاره‌ای آبی و درخشان M100 را در کنار رگه‌های پیچ‌درپیچ گردوغبار نشان می‌دهد، دو ویژگی بارزی که از مشخصه‌های کهکشان‌های مارپیچی به شمار می‌روند. بررسی ستارگان متغیر در کهکشان M100،َ نقش مهمی در تعیین اندازه و عمر کیهان داشته است.

اعتبار تصویر و حق چاپ: درو ایوانز. برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تصویر روز ناسا

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902246 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • کشف نخستین سیاره بی‌ستاره!
  • رصد آسمان بر بلندای کوه | بزرگ‌ترین تلسکوپ ایران کجاست؟
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی