Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش به وجود ۸ هزار کلاس درس در سطح کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز در کشور آغاز شده است.

به گزارش ایران اکونومیست از کرمان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه بنده به نیابت از دولت عرض ادب به مردم عزیز عنبرآباد دارم اظهار داشت: مهم‌ترین معروف برای ولی جامعه تشکیل حکومت است و سیدالشهدا نیز به دعوت مردم برای مردم حرکت کردند و این نظام ادامه حرکت ائمه است و حفظ نظام از اوجب واجبات است، لذا با حرکت اربعین استمرار می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان وجود دارد و اگر در این جامعه، تولید که نشانه ارزشمندی است شکوفا شود و ان‌شاالله با تغیرات استانی شاهد رشد تولید باشیم نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود، افزود: کشاورزی ما نباید تحت‌الشعاع قرار گیرد و زمین کشاورزی تبدیل به ویلا و ساختمان شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی اگر بخواهیم به زنجیره تولید برسیم باید این زنجیره توسط صادرات و تکنولوژی تکمیل شود، بیان کرد: این مهم جز با استفاده از پتانسیل نخبگان جامعه میسر نیست.

وی با بیان اینکه خام‌فروشی معادن هیچ سودی ندارد و اگر فرآوری انجام نشود کار پیش نمی‌رود، گفت: باید از مردم برای کارهای مردمی استفاده کرد و این هنر است و نباید در مدار بسته حرکت کنیم.

نوری عنوان کرد: کشاورزی سنتی عالی است اما برای ایجاد ارزش افزوده باید از روش‌های نوین و از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده شود و این‌ نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و این ظرفیت نیز موجود است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت مردمی خود مردم کارها را انجام‌ می‌دهند، ادامه داد: اما کارهای مربوط به خدمات آموزشی، بهداشتی و ... وظیفه دولت است.

وی به وجود 8 هزار کلاس درس در سطح کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای 10 نفر دانش‌آموز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کشور آغاز شده است.

وی ابراز داشت: دولت که تحویل گرفته شد 50 هزار میلیارد تنخواه استفاده شده بود و سررسید اوراق نیز رسیده بود که دولت سیزدهم بدون استقراض از بانک مرکزی توانست از سد این معضل بگذرد.

وزیر آموزش و پرورش به پرتاب ماهواره و نشست شانگهای و ... اشاره کرد و افزود: در حوزه‌های مختلف بنای دولت بر این است که بین مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای مردم کار کند و این برگرفته از حکومت صدر اسلام است.

وی با بیان اینکه دولت می‌خواهد همه مردم در همه شئون دخالت داده شوند و خود صاحب کار شوند، گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان آماده شده و به‌زودی ابلاغ خواهد شد تا کیفیت آموزش بالا رفته و صلاحیت معلمان ارتقا یابد.

511/

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی