Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:02:45 GMT

تداوم رگبار و رعدوبرق در نیمه غربی و جنوب اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۲۱۸

تداوم رگبار و رعدوبرق در نیمه غربی و جنوب اصفهان

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواسط هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه‌ غربی و جنوب استان نیز گاهی افزایش ابر و رگبار موقت و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی گفت: وزش باد تا اواسط هفته، به‌ویژه در جنوب شرق گاهی شدید و همراه با خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش باران روزهای اخیر در سطح استان بیان کرد: در شهرستان‌های نجف‌آباد با ۲۷ میلی‌متر بارش، دهق ۹.۹، زرین شهر ۷.۸، بهارستان ۸.۶، مبارکه ۴.۲، شهرضا ۰.۳، سمیرم ۰.۵، خوانسار ۰.۲، چادگان ۰.۷ و بوئین میاندشت ۰.۶ میلی‌متر، بیش‌ترین میزان بارش ثبت شده است.

وی عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۸ و کمینه ۲۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و کاشان با ۴۲ و بوئین میاندشت با ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید هوای خنک کاهش دما پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران بارانی می‌شود

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران روز جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق و در سایر نقاط استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز شنبه ابری و نسبتاً خنک همراه با رگبار پراکنده و وزش باد - از بعدازظهر با کاهش ناپایداری پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • مازندران بارانی می‌شود
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت