Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در سفری به نمایندگی از ولادیمیر پوتین به جمهوری خلق لوهانسک رفت تا با رهبران این جمهوری جدایی طلب شرق اوکراین دیدار کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از پایگاه خبری ویتنام پست، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در خصوص این سفر خود گفت: من در تاریخ ۱۱ اوت به جمهوری خلق لوهانسک سفر کرده و در جریان این سفر با لئونید پاسیچنیک،  رهبر این جمهوری و دنیس پوشیلین، رهبر جمهوری خلق دونتسک ملاقات کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدودف اظهار کرد، به نمایندگی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با این رهبران جدایی طلب شرق اوکراین طی این سفر به منظور بحث در خصوص مسائل امنیتی در مناطق تحت کنترل روسیه دیدار داشته است.

بر اساس این گزارش در این دیدارها علاوه بر مدودف، چند مقام رده بالای روس دیگر نیز شامل ایگور کراسنوف، دادستان کل فدراسیون روسیه، مدیر سازمان امنیت کل فدراسیون روسیه و چندین مقام ارشد دیگر حضور داشتند.

مدودف گفت: این مهم است که روند تدوین قوانین در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک را با روند قانونگذاری روسیه هماهنگ سازیم.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، استقلال جمهوری های خلق لوهانسک و دونتسک را در ۲۱ فوریه، چند روز قبل از آغاز عملیات نظامی ۲۴ فوریه کشورش در اوکراین به رسمیت شناخت.  درگیری روسیه و اوکراین با وجود اینکه وارد صد و هفتادمین روز خود شده است، هیچ نشانه ای از فروکش نشان نداده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فدراسیون روسیه ، اوکراین ، دیمیتری مدودف ، شورای امنیت روسیه ، ولادیمیر پوتین ، حمله روسیه به اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون روسیه اوکراین دیمیتری مدودف شورای امنیت روسیه ولادیمیر پوتین حمله روسیه به اوکراین ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند