Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کسائیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به رشد شیوع کرونا در پیک هفتم و در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تاکید کرد: نکته نگران کننده امروز افزایش تعداد بیماران با حال وخیم است که مجبور به نگهداری آنان در بخش مراقبت‌های ویژه هستیم.

وی افزایش بیماران بد حال کرونایی در سمنان را نگران کننده توصیف کرد و افزود: از ۵۱ مورد بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۲۲ نفر در بخش «آی‌سی‌یو» نگهداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: رشد بیماران با حال وخیم یک پیام دارد و آن اینکه بیماری علی رغم تمام واکسیناسیون و رعایت فاصله گذاری و… از ۳۰ ماه قبل تاکنون، همچنان خطرناک است و می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای مردم پدید بیاورد.

کسائیان با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم متأسفانه بعضاً پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد، گفت: نکته دیگر این است که به دلیل شیوع ابتلاء، در یک جدید واکسیناسیون افراد نیز کمی به تأخیر می‌افتد در نتیجه پیشرفت واکسیناسیون مقداری کند خواهد شد.

وی افزود: از کسانی که بیمار نشدند اما تقاضا داریم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، حتماً واکسن کرونای خود را دریافت کنند تا بتوانیم مصونیت جامعه را در برابر ویروس افزایش دهیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۱۵ درصد از مردم سمنان هنوز نوبت اول واکسن خود را هم نزدند، گفت: تکمیل سه نوبت واکسیناسیون الزامی است همچنین کسانی که شش ماه از دز سوم واکسن کرونایشان می‌گذرد، به شرط اینکه بیماری را نگرفته باشند، می‌بایست برای دز یادآور مراجعه نمایند.

کسائیان با بیان اینکه واکسیناسیون در کاهش شیوع بیماری و شدت آن مؤثر است، گفت: متأسفانه روند واکسیناسیون در شهرستان‌های تابعه دانشگاه، علی رغم افزایشی که در هفته‌های قبل شاهد بودیم، به کندی گراییده است.

کد خبر 5561150

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشكی سمنان آی سی یو محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند