Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد: ایران 60 هزار تن ذرت از ا وکراین خریداری کرده که دقایقی پیش بندر چورنومورسک در دریای سیاه را به مقصد ایران ترک کرد.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل ایران اکونومیست به نقل از رویترز، در ادامه صادرات غلات اوکراین به کشورهای دیگر امروز جمعه  نیز محموله های صادراتی بندر دریای سیاه را تر ک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهاهی گذشته صادرات از اوکراین پیوسته ادامه داشته است.

وزیر دفاع ترکیه اعلام کرده است که دو کشتی دیگر نیز امروز از بندری در دریای سیاه محموله صادراتی غلات اوکراین را به مقصد کشورهای ترکیه و ایران ترک کرد ه است.

به گفته این مقام با احتساب این کشتی ها، چهاردهمین کشتی است که طی روزهای اخیر و پس از توافق روسیه و اوکراین، صادر می شود.

این توافق با حضور نماینده سازمان ملل متحد و با میانجیگری ترکیه ماه گذشته صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، کشتی سورموسکی با پرچم بلیز بندر چورنومورسک را امروز ترک کرده که حامل 3050 تن گندم به مقصد شمال غرب ترکیه در حال حرکت است.

همچنین گفته شده است که کشتی استار لائورا با پرچم جزایر مارشال که  60 هزا رتن بار ذرت دارد این بندر را به مقصد ایران ترک کرده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا