Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی احمدلو شامگاه پنجشنبه در آئین امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و کمیته امداد استان زنجان، گفت: جمعیت هلال احمر به دنبال این است که ارائه خدمات با اولویت نیازمندان باشد.

وی بیان داشت: خدمات هلال احمر باید توسعه یابد و همکاری و تعامل به صورت دو طرفه باشد و کمیته امداد پتانسیل‌های خود را در کنار ظرفیت‌های هلال احمر زنجان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد کشور، گفت: تلاش کردیم تفاهم نامه‌ای مجزا در حوزه بهداشت و درمان با بخش داوطلبان این مجموعه داشته باشیم که تاکنون موفق نشدیم.

احمدلو تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر استفاده و آن را الگو سازی کرد و مددجویان کمیته امداد در حوزه دارو، توانبخشی و دندانپزشکی بویژه در تامین دارو برای بیماران صعب العلاج مشکل دارند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر زنجان برای ۶۷۳ نفر ۷۰۰ میلیون تومان هزینه درمانی و دارویی پرداخت کرده است، تاکید کرد: ۵۷ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان زنجان هستند که بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر بیمار صعب العلاج است.

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد کشور، با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که جمعیت هلال احمر با کمیته امداد تعامل، همدلی همکاری و نزدیکی بسیار خوبی دارد، ابراز داشت: نیاز داریم نیروهای کمیته امداد در مقوله مقابله با حوادث آموزش ببینند.

احمدلو گفت: خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در حوزه دارو، توانبخشی و دندانپزشکی بویژه در تامین دارو برای بیماران صعب العلاج مشکل دارند.

کد خبر 5561100

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی امداد رسانی مددجویان کمیته امداد محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی آمار کرونا جمعیت هلال احمر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان