Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:15:03 GMT

۷۰۰ میلیون تومان هزینه درمانی در زنجان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۵۸۱

۷۰۰ میلیون تومان هزینه درمانی در زنجان پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله صالحی شامگاه پنجشنبه در دیدار با اعضای جمعیت هلال احمر زنجان، گفت: جمعیت هلال احمر استان دغدغه مند برای ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است.

وی به حوزه آموزش و پیشگیری اشاره کرد و ابراز داشت: در طرح یاس، غربالگری‌ها، اردوهای جهادی در حوزه سلامت و معیشتی هلال احمر دست کمیته امداد را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، گفت: اولویت هلال احمر استان زنجان در موضوع معیشتی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است که این مهم نشان می‌دهد که تفکر و نگاه ارزشمند در این مجموعه برقرار بوده است.

صالحی تاکید کرد: یکی از عناصر تاثیرگذار و مهم و پیش نیاز تحقق اهداف کمیته در توانمند سازی توجه به سلامت است.

وی با بیان اینکه همکاری‌های مشترک بین دو نهاد کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در سطح کشور بی نظیر است، افزود: تعاملی که بین این مجموعه‌ها وجود دارد که نتایج آن را در تقویت خدمت رسانی شاهدیم.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، بیان داشت: در بخش درمان اقدامات خوبی توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان انجام شده و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه درمانی برای ۶۷۳ نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

کد خبر 5561102

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی امداد رسانی مددجویان کمیته امداد محرم 1401 عاشورا بوشهر مراسم عزاداری ویروس کرونا ماه محرم حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی آمار کرونا کمیته امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند