Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن نگران است مارکوس رشفورد از آن‌ها برای دستیابی به یک توافق بهتر با منچستریونایتد، استفاده کند

پاری سن ژرمن در حال مذاکره با مارکوس رشفورد در مورد انتقال احتمالی او به این باشگاه است و در عین حال، منچستریونایتد نیز نسبت به این وضعیت آرام است و خواهان مبلغ بسیار بالایی برای فروش بازیکن‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | به گزارش تلگراف، غول‌های فرانسوی از زمان حضور مائوریسیو پوچتینو، به جذب مارکوس رشفورد علاقه‌مند بودند و او را به عنوان جایگزینی برای کیلیان ام‌ باپه در نظر داشتند. برادر رشفورد که ایجنت او نیز هست، هفته گذشته مذاکراتی با سران این باشگاه در پاریس انجام داده است، اما هنوز هیچ پیشنهادی وجود ندارد. پاری سن ژرمن در این معامله قصد دارد با احتیاط قدم‌هایش را بردارد، زیرا مطمئن نیست که رشفورد واقعا می‌‍خواهد به آن‌ها ملحق شود. این باشگاه نگران است رشفورد از آن‌ها برای دستیابی به یک توافق بهتر با یونایتد، استفاده کند.

بیش‌تر بخوانید: علاقه پاری سن ژرمن به مارکوس رشفورد

خود رشفورد نیز قبل‌تر به این موضوع اشاره کرده بود که مایل به امضای قرارداد جدید با یونایتد است. هنوز یک سال دیگر از قرارداد مارکوس رشفورد با منچستریونایتد باقی مانده است اما در قرارداد او بندی وجود دارد که یونایتد می‌تواند به مدت یک سال دیگر آن را تمدید کند. بنابراین باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب این بازیکن برای راضی کردن یونایتد باید پیشنهاد قابل توجهی را به آن‌ها ارائه دهند. رشفورد فصل گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت اما در این فصل به نظر می‌رسد در برنامه‌های اریک تن هاخ نقش برجسته‌ای داشته باشد. رشفورد در ابتدا این ترس را داشت که آنتونی الانگا جای او را در ترکیب بگیرد.

بیش‌تر بخوانید: منچستریونایتد حاضر به فروش رشفورد نیست

رشفورد همچنین اکنون در برنامه‌های گرت ساوتگیت و تیم ملی انگلیس، جایی ندارد و بعید به نظر می‌رسد در این وضعیت تغییری ایجاد شود تا او در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته باشد. اگرچه که او در این تابستان، سخت تمرین کرده تا آمادگی خود را به دست بیاورد. در صورت تحقق انتقال به پاری سن ژرمن، رشفورد باید میزان زمان بازی که در حضور کیلیان ام باپه، لیونل مسی و نیمار به دست میا‌ورد را در نظر بگیرد. کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در مصاحبه‌ای اعلام کرده که نیاز به یک مهاجم دارد. آن‌ها به شدت می‌خواهند مائورو ایکاردی را به فروش برسانند و احتمالا این بازیکن به منچستریونایتد نیز پیشنهاد شود. همچنین آرنو کالیموندو نیز به رن فروخته شده است.

افشای تماس بین پاری سن ژرمن و نمایندگان مارکوس رشفورد ممکن است هواداران منچستریونایتد را آزرده خاطر کند. به ویژه آنکه اریک تن هاخ به دلیل نقل و انتقالات ناموفق باشگاه و باخت مقابل برایتون در هفته اول لیگ برتر، زیر فشار قرار دارد.

منچستریونایتد همچنان به دنبال جذب یک مهاجم

در ادامه گزارش تلگراف، منچستریونایتد هنوز به دنبال جذب گزینه‌های هجومی خود است و آنتونی وینگر آژاکس در صدر لیست تن هاخ قرار دارد در حالی که آن‌ها به عنوان جایگزین کودی خاکپو از آیندهوون را زیر نظر دارند. یونایتد همچنین پیشنهاد 8.5 میلیون یورویی برای جذب مارکو آرناتوویچ به بولونیا ارائه داد اما پس از آنکه این باشگاه ایتالیایی مبلغ بیش‌تری را درخواست کرد و همچنین هواداران نیز واکنش تندی نسبت به احتمال جذب این مهاجم 33 ساله نشان دادند، سران یونایتد از این ایده پا پس کشیدند. در هر صورت تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 1 سپتامبر (10 شهریور)، یونایتد باید یک مهاجم به خدمت بگیرد در حالی که کریستیانو رونالدو نیز به دنبال ترک منچستر است.

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارکوس رشفورد پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴

مطابق انتظار، پاریسی‌ها حضور پررنگی در این فهرست دارند. 

اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP)، نامزدهای کسب جوایز سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. این مراسم به طور گسترده در فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای فصل شناخته می‌شود.

طرفداری | به گزارش اکیپ، مراسم یاد شده، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. کیلیان امباپه سال گذشته برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال را به دست آورد، در حالی که هم تیمی او نونو مندز، بازیکن جوان سال لیگ ۱ شد. فرنک هایسه که توانست تیم لنس را به مقام نایب قهرمانی برساند، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شده بود و بریز سامبا نیز عنوان بهترین دروازه بان سال را در آن مراسم، از آن خود کرد.

نامزدهای کسب جوایز اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه (UNFP) در سال ۲۰۲۴:

بازیکن جوان سال لیگ 1:

الیسه بن سگیر (موناکو) رایان چرکی (لیون) دزیری دوئه (رن) لنی یورو (لیل) وارن زائر امری (پاری سن ژرمن)

دروازه بان سال لیگ 1:

مارکو بیزوت (برست) مارسین بولکا (نیس) لوکاس شوالیه (لیله) جانلوییجی دوناروما (پاری سن ژرمن) بریز سامبا (لنس)

سرمربی سال لیگ 1:

لوکا السنر (لوهار) لوئیز انریکه (پاری سن ژرمن) پائولو فونسکا (لیل) فرنک هایسه (لنس) اریک روی (برست)

بهترین بازیکن فرانسوی خارج از کشور:

ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید) آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید) مایک منیان (میلان) ویلیام سالیبا (آرسنال) اورلین شوامنی (رئال مادرید)

بازیکن سال لیگ 1:

پیر امریک اوبامیانگ (مارسی) عثمان دمبله (پاری سن ژرمن) پیر لیس ملو (برست) کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن) ادون ژهگروا (لیل)

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد