Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره شهدای والامقام روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ با حضور جمع کثیری از زنان و مردان و خانواده های معظم شهدا در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام صفوی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: یادواره شهدا حضور شهدا در بین مردم است و این یادواره ها محلی برای محبت به شهداست و در محلی که محبت شهدا را پخش میکنند محل حضور شهداست و این یادواره ها با حضور شهدا برگزار می شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران ، علی حدادی نماینده مردم البرز ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه و مسولین شهرستانی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا