Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:44:49 GMT

وزیر بهداشت از بیمارستان انار بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۹۳۶

وزیر بهداشت از بیمارستان انار بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام عین اللهی‌ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که صبح امروز جمعه وارد شهرستان انار شد، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا از بیمارستان ۴۲ تختخوابی نیز بازدید و با پرسنل مشغول به کار در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان انار در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان انار گفت: این بیمارستان در ۲ طبقه بنا شده که در حال حاضر دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساناز عبدالهی افزود: ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان انار نیاز است که این اعتبار صرف اقداماتی چون محوطه سازی، تامین پست برق و تأسیسات این بیمارستان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۴۲ تختخوابی انار با سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارای ۲۱۳ پرسنل و پزشک است بیان کرد: بخش های زنان، داخلی، جراحی، بیهوشی، اطفال، چشم پزشکی، ارتوپدی و روانشناسی این بیمارستان هم اکنون به بیماران خدمت رسانی می کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان انار  تصریح کرد: جمعیت ۴۰ هزار نفری انار و برخی مناطق شهربابک نزدیک به انار تحت پوشش خدمات دهی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدو ورود به انار به زیارت امام زاده صالح رفت و ضمن زیارت قبور شهدای آرمیده در این مکان که ۷۳ تن از شهدا را در بر می گیرد، با خانواده شهید سیدعلی اکبر صابری اناری دیدار کرد.

شهید صابری در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها کرمان طرح های عمرانی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان طرح های عمرانی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرمان طرح های عمرانی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان و آموزش پزشکی شهرستان انار وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن