Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@09:57:42 GMT

نشت ماده سمی در فرودگاه «بن گوریون»

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۶۹۵۱

نشت ماده سمی در فرودگاه «بن گوریون»

منابع عبری خبر دادند که در فرودگاه «بن گوریون» واقع در جنوب شرقی تل‌آویو ماده سمی کلر پخش شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های عبری، صبح امروز (جمعه)، خبر دادند که در فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» در اراضی اشغالی ماده‌ای سمی پخش شده است.

روزنامه عبری «معاریو» با اشاره به اینکه گاز کلر در فرودگاه منتشر شده، گزارش داد که تعداد زیادی خودرو و نیروی امدادی در فرودگاه بن گوریون حضور پیدا کرده‌اند تا منشأ گاز را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع عبری مدعی هستند که گاز در سالن‌های انتظار پخش نشده و تغییری در برنامه پرواز‌ها به وجود نیامده است.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که گاز کلر در مرکز انرژی فرودگاه بن گوریون منتشر شده است. «کاید ظاهر» سخنگوی سازمان امداد نجات در اراضی اشغالی در بیانیه‌ای اشاره کرد که گاز کلر از طریق دستگاه‌های خنک‌کننده در فضا پخش شده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماده سمی فرودگاه بن گوریون اراضی اشغالی بن گوریون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط

جایگاه نتانیاهو در نظر سنجی‌ها همچنان در سراشیبی حرکت می‌کند و به زیر ۲۰ کرسی رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان امروز جمعه با استناد نتایج آخرین نظر سنجی انجام گرفته، اعلام کردند، جایگاه نتانیاهو همچنان در حال تنزل و سقوط است به نحوی که اگر هم اکنون انتخابات برگزار شود، نتانیاهو حداکثر 19 کرسی در اختیار خواهد داشت.

براساس این نظر سنجی که امروز جمعه منتشر شد، در صورت برگزاری امروز انتخابات، مخالفان کابینه فعلی، 65 کرسی را در مقابل 50 کرسی ائتلاف حاکم به دست خواهند آورد، حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید با 13 کرسی و یسرائیل بیتنو به رهبری اویگدور لیبرمن با 12 کرسی، به عنوان دو منتقد اصلی نتانیاهو، در تبه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

این نظرسنجی که به سفارش روزنامه معاریو انجام و نتایج آن منتشر شده است، حزب لیکود دو کرسی خود را از دست داده و از 21 کرسی به 19 کرسی تنزل پیدا کرده است در حالی که حزب دولت راست به رهبری «گدعون ساعر» هم اصلا نتوانست این بار از حد نصاب عبور کرده و فقط 1.6 درصد از آرای شرکت کنندگان در نظر سنجی را به خود اختصاص داد.

این نظر سنجی همچنین از رشد بلوک دولت به رهبری «بنی گانتس» هم خبر می‌دهد که از 29 کرسی در نظر سنجی‌های گذشته به 31 کرسی رسیده است، در این حال نباید فراموش کرد که دو کرسی ریزش یافته از لیکود نیز نصیب حزب اویگدور لیبرمن و ایتمان بن گویر شده است و بقیه احزاب تقریبا تغییری نداشته‌اند.

پایگاه خبری عبری زبان کیپا هم در تحلیل این نتایج نوشت این ضعف نتانیاهو حاصل بی برنامگی و ناتوانی نتانیاهو در پیشبرد توافق مبادله اسرا از یک سو و سردرگمی در مورد انجام عملیات نظامی در رفح است.

فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شودرکوردی که نتانیاهو ثبت کرداکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستندرسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین است

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • بازخوانی یک جنایت
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • رسانه عبری: در اسرائیل هم دانشگاهیان معترض هستند
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش