Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بولتون در برنامه این شبکه آمریکایی گفت: «دولت بایدن تمایلی به اتخاذ موضع سخت در برابر ایران ندارد و با دادن امتیازات متعدد به ایران برای احیای توافق هسته‌ای ضعف خود را نشان داده است.»

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در دولت ترامپ، همچنین مقامات فعلی کاخ سفید را به تسلیم شدن در برابر ایران متهم کرد و مدعی شد واشنگتن در حال ارسال این پیام است که کاری در برابر ایران انجام نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعاهای بولتون پس از آن بیان می‌شود که وزارت دادگستری آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه ادعایی، یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.

در بخشی از بیانیه ادعایی وزارت دادگستری آمریکا آمده است که یک تبعه ایرانی امروز طی شکایتی در منطقه کلمبیا به استفاده از تسهیلات بازرگانی بین ایالتی برای حمایت مادی از یک توطئه قتل فراملی متهم شد.

در ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا آمده است که این تبعه ایرانی زمانیکه در واشنگتن یا ایالت مریلند به سر می برده، ۳۰۰ هزار دلار به افرادی در آمریکا برای کشتن بولتون پیشنهاد داده است.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا ادعا می‌شود که برنامه ریزی برای ترور مشاور سابق امنیت ملی آمریکا به احتمال زیاد به ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران مرتبط باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جان بولتون روابط ایران و آمریکا وزارت دادگستری آمریکا برابر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست

نرخ ین ژاپن در برابر دلار به کمترین میزان خود در ۳۴ سال گذشته رسیده است.

به گزارش ایسنا، وزارت دارایی ژاپن آمادگی خود را برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین اعلام کرد.

نرخ ین ژاپن به پایین‌ترین سطح ۱۵۵ ین در برابر دلار از ژوئن ۱۹۹۰ کاهش یافت و بر اساس داده‌های معاملات ارز الکترونیکی در بورس توکیو، دلار به ۱۵۵.۰۸-۱۵۵.۱۱ ین صعود کرد.

وزارت دارایی ژاپن برای اقدامات قاطع با توجه به تداوم تضعیف ین آماده می‌شود.

به نقل از بیزنس، فعالان بازار به این مورد تمرکز کردند که این وزارتخانه مداخلات ارزی انجام می‌دهد یا خیر.

با توجه به سابقه این مورد، اقداماتی به ویژه در اکتبر ۲۰۲۲ انجام شد، زمانی که نرخ به ۱۵۱.۹۴ ین در برابر دلار کاهش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند