Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری ، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افزود: دستگاههای عضو ستاد خانواده و جمعیت استان با هماهنگی بین دستگاهی، بر اجرای تکالیف قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متمرکز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه آموزش تکالیف قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط دستگاههای متولی به مردم را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: با فعال سازی نهضت اطلاع رسانی، مدیران و کارشناسان در صداوسیما حضور یافته و از ظرفیت رسانه ها برای آگاه سازی جامعه درخصوص ضرورت جوان سازی جمعیت استفاده کنند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و علما جهت تشویق خانواده ها، افزود: با شناسایی مشکلات روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در مسیر رفع موانع گام برداشته می شود.

معتمدیان از ارزیابی عملکرد دستگاهها درخصوص اجرای تکالیف قانونی نیز خبر داده و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مدیران دستگاههای باید شخصاً در جلسات ستاد حضور یابند.

وی در پایان با تاکید بر پیگیری دستگاهها جهت جذب بودجه های قانونی مربوط به حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، افزود: از مشارکت نهادهای حمایتی نیز برای تامین منابع مالی جهت حمایت از خانواده ها و مادران به ویژه در مناطق محروم استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: معتمدیان ارومیه جوانی جمعیت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تکالیف قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز

وزیر راه و شهرسازی گفت: سه هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد.

به گزارش مشرق، مهرداد بذر باش عصر جمعه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهوری دستور داده‌اند تا از محل اعتبارات صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده‌ای تلاش می‌کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می‌کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی وجرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می‌شود تصریح کرد: صندوق تأمین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت