Web Analytics Made Easy - Statcounter

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، تاکید کرد که حملات کی‌یف به سایت‌های هسته‌ای جهان را به سمت فاجعه تشعشعات هسته‌ای مشابه فاجعه چرنوبیل سوق می‌دهد.

نبنزیا در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: «حملات جنایتکارانه کی‌یف به سایت‌های زیرساخت هسته‌ای، جهان را به آستانه یک فاجعه هسته‌ای می‌برد که از نظر گستره با چرنوبیل قابل مقایسه است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بمباران مکرر نیروگاه اتمی زاپوروژیا توسط نیرو‌های کی یف در روز‌های اخیر، گفت: اگر حملات ارتش اوکراین ادامه یابد، هر لحظه ممکن است فاجعه رخ دهد و به کی‌یف، زاپوروژیا، خارکیف، پولتاوا، خرسون، اودسا، نیکولایف، کایرووگراد، وینیتسا، جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک، مناطق مرزی روسیه و بلاروس و همچنین مولداوی، بلغارستان و رومانی گسترش یابد و توسط آلودگی رادیواکتیو تهدید شود.

این مقام در ادامه گفت: این خوشبینانه‌ترین پیش بینی کارشناسان است. تصور مقیاس واقعی فاجعه هسته‌ای در نیروگاه زاپوروژیا دشوار است. در این صورت، حامیان غربی کی‌یف مسئول آن خواهند بود.

وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود که رژیم ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، با بمباران سایت‌های زیرساختی نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیا، اقدام جدیدی تحت عنوان تروریسم هسته‌ای انجام داده است.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا، تأیید کرد که نیرو‌های کی‌یف با بمباران ایستگاه زاپوروژیا، تمام اروپا را در معرض "خطری جدی" قرار می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل نیروگاه هسته ای دولت روسیه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید