Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:13:41 GMT

سد معیشتی در بالادست شهر آببر احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۷۳۰۱

سد معیشتی در بالادست شهر آببر احداث می شود

انبارلو با بیان اینکه سالروز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، گفت: همه خبرنگاران باید منش، سیره و راه شهید صارمی را در بیان مشکلات و دغدغه های مردم و کشور ادامه دهند و این راه چیزی جزء مردم داری، شهامت و حرکت در مسیر خوبی ها نخواهد بود.

او افزود: خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی باید با تاسی و الگوبرداری از سیره حضرت زینب کبری (س) و شهید صارمی آزاده باشند و در عرصه خبرنگاری مسائل و مشکلات مردم را اطلاع رسانی و پیگیری کنند تا توسعه و آبادانی شهرستان را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان طارم  ادامه داد: بیان، شفاف سازی و آگاهی رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب همان جهاد تبیین از دید مقام معظم رهبری است که خبرنگاران به خوبی آن را انجام می دهند.

انبارلو گفت: مردم به خبرنگاران اعتماد بیشتری دارند و دردها و مشکلات خود را بیشتر از مسئولان با خبرنگاران در میان می گذراند؛ در نتیجه خبرنگاران می توانند نقش مهمی در جلب اعتماد عمومی داشته باشند.

او ادامه داد: خبرنگاران همیشه و در همه حال در حال مبارزه و جنگ با رسانه های بیگانه هستند و با بیان خوبی‌ها و دستاوردهای نظام در مقابل رسانه های معاند می ایستند و با بیان واقعیت ها دشمنان را نا امید می کنند.

فرماندار شهرستان طارم گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان باید در یک فضای آرام اتفاق بیفتد که این امر محقق نمی شود مگر هم افزایی خبرنگاران، مردم و مسئولان؛ چرا که خبرنگاران پل ارتباطی ما بین مسئولان و مردم هستند.

انبارلو افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان تامین آب پایدار برای کشاورزی به عنوان اصلی ترین منبع اقتصاد طار است؛ به همین منظور برای تامین آب کشاورزی به جد پیگیر هستیم و اتفاقات خوبی هم در این زمینه رقم خورده است

او ادامه داد: امسال اعتبارات قابل ملاحظه ای به دهیاری ها و شهرداری ها در طارم تعلق گرفته است که در صورت مدیریت مناسب اعتبارات زیرساخت های خوبی در سطح شهرستان احداث خواهد شد.

فرماندار شهرستان طارم گفت: برای رفاه حال کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی برای اولین بار در سطح شهرستان پیگیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی هستیم که کارهای ابتدایی آن انجام شده است.

انبارلو افزود: برای توسعه صنایع فرآوری در سطح شهرستان کارهای اولیه ناحیه صنعتی هندی کندی پیشرفت اولیه خوبی داشته و  در حال جانمایی و راه اندازی ناحیه صنعتی چورزق خواهیم بود تا با جذب سرمایه گذار در ارتقاء طارم گامهای مثبتی برداریم.

او ادامه داد: در خصوص مدیریت پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی آببر طبق پیگیری های انجام شده از دستگاه متولی مقرر شد تا اسفند ماه امسال تصفیه خانه صنعتی این شهرک احداث شود تا هم مسائل محیط زیستی رعایت شود و هم نارضایتی مردم کم شود.

فرماندار شهرستان طارم گفت: در چند سال آینده این مقدار آب شرب برای جمعیت رو به افزایش شهر آببر جوابگو نخواهد بود و باید به فکر منبع تامین آب اساسی باشیم؛ به همین منظور پیگیر احداث سد معیشتی در بالادست شهر آببر هستیم تا این دغدغه مهم برطرف شود.

انبارلو ادامه داد: در کنار تمام مسائل عمرانی شهرستان نباید مسائل فرهنگی فراموش شوند، به همین منظور از مسئولان ادارات خواستیم که اقدامات مثبتی در جهت مسائل فرهنگی انجام داده و گزارش اقدامات را برای فرمانداری ارسال کنند.

او افزود:  ما انتقادهای سازنده را می پذیریم و از آنها برای حل مسائل و مشکلات شهرستان استفاده خواهیم کرد و تقاضایی که از مردم و رسانه ها داریم این است که سعی شود واقعیتها بیان شود و در برابر انتقادها راهکارهای مناسب نیز ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث سد تصفیه خانه صنعتی فرماندار شهرستان طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • طارم، نگین سبز زنجان