Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید که با حضور مهاجم خارجی در این تیم کیفیت بازیکنان کنونی سرخپوشان بالاتر خواهد رفت. - اخبار ورزشی -

رضا جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره ارزیابی‌اش از شرایط پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به طور کلی شناختی از تیم‌ها نداریم و فقط از پرسپولیس شناختی نسبی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم اسکلت‌بندی قبل خودش را حفظ کرده و در کنار آن یکسری بازیکنان جدید اضافه شدند که هم به لحاظ فوتبالی و هم سابقه و شخصیت، کارنامه خوبی دارند.

وی درباره طول کشیدن بیش از اندازه جذب مهاجم خارجی در این تیم و اینکه در فاصله یک روز مانده به بازی اول تیم، از مهاجم خارجی رونمایی شد گفت: چون چیزی نمی‌دانیم هر چه بگوییم حدس و گمان است. همه تیم‌ها بازیکن خارجی‌ می‌گیرند؛ مگر برای بقیه تیم‌ها دلال نیست؟! چرا توافقات آنها را بهم نمی‌زنند، من این را نمی‌توانم بپذیرم. نمی‌توانم قاطعانه بگویم ولی یک چیزی وجود دارد که ما و هواداران از آن بی‌اطلاعیم.

مهاجم پیشین برایتون به پرسپولیس پیوست

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: وقتی می‌گوییم مهاجم خارجی می‌خواهیم، دلیل بر این نیست که مهاجم خوب نداریم، اتفاقاً مهاجمان خوبی هم داریم، ولی نیاز به مهاجم خارجی  هم دیده می‌شود. اگر مهاجمان ما بازی کنند باز هم روی نیمکت نیاز به مهاجم داریم. اگر بازیکن خوب بیاید کیفیت پاکدل و عبدی هم بالا می‌رود، چون باید با مهاجم خوب رقابت کنند. من به عبدی و فوتبالش خیلی علاقه دارم ولی این حرف به خاطر این است که به تیم‌مان کمک کنیم. اگر عبدی مصدوم شد چه کار باید کنیم؟

جباری در خصوص حضور مربیان خارجی جدید مانند ساپینتو، مورایس و بردیف در لیگ برتر نیز عنوان کرد: یک دسته مربیان ایرانی که بیرون از گود هستند می‌گویند مربی خارجی به درد نمی‌خورد، اما من به این چیزها کاری ندارم و از مربی خارجی استقبال می‌کنم. اگر مربی خارجی به کیفیت و پیشرفت فوتبال ما کمک کند چه اشکالی دارد آنها را بیاوریم؛ البته به شرط اینکه مربیان خارجی بدانند چطور در ایران کار کنند، یا اینکه آیا همت درونی برای کار در ایران را دارند و یا فقط مسئله‌شان درآمدزایی است. مربی‌ای بیاوریم که واقعاً کیفیت داشته باشند. شناختی از مربیانی که نام بردید ندارم. در فوتبال روز دنیا که بخشی از آن بیزینس است تا چیزی را نبینم باور نمی‌کنم.

وی در مورد مدعیان احتمالی فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر گفت: قبلاً از سپاهان، استقلال و پرسپولیس به‌عنوان مدعیان نام برده بودم ولی الان فولاد را هم می‌توانیم به این جمع اضافه کنیم. این یک پیش‌بینی است و ممکن است در جریان لیگ تیم‌های دیگر هم مدعی شوند.

بازیکن پیشین پرسپولیس یادآور شد: یک پیشنهاد برای فوتبال ایران دارم، چه اشکالی دارد ما مدیر خوب هم وارد کنیم؟ ما که بازیکن و مربی خارجی می‌آوریم، چه اشکالی دارد مدیر هم بیاوریم؟ الان مگر مربی خوب در کشورمان نداریم، ولی از خارج هم می‌آوریم؛ مدیر هم به همین شکل. اگر مدیر خوب بیاوریم خیلی مثمرثمرتر از آوردن مربی و بازیکن خارجی است. این یک پیشنهاد است و دوست دارم کارشناسان روی این موضوع فکر کنند.

نامه فیفا به پرسپولیس درباره شکایت از خلیل‌زاده/ سرخپوشان دنبال راهی برای توافق مسالمت‌آمیز

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس مهاجم خارجی مربی خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند

ایسنا/قزوین دعوت رکابزنان قزوینی به اردوی تیم ملی، نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و برخی نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

 کادر فنی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان «حسین زنجانیان» و «طاها قابلی» رکابزنان استان قزوین را به اردوی آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان دعوت کردند.

این اردو به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود و تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی آماده خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«مائده شالی» در وزن ۶۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی دختران کشور، در دیدار نهایی مقابل حریفی از قم شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این «لیلا برجعلی» در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نشان طلا کسب کرده بود.

فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند

مربی جدید گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. «اسماعیل گل‌دوست» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به‌عنوان مربی گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلرهای تیم گهرزمین سیرجان بود. «منوچهر لطفی» بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال